pondělí 18. března 2013

TYDEN NA MORAVE(SUMPERKU)


Pekny vecer...

VRATILA JSEM SE Z MEHO DOVOLENKOVANI.PUVODNE JSEM SI JELA ODPOCINOUT,ALE NEODPOCINULA JSEM SI,PAC Z VIKINKY SE STAL VELKEJ MAMANEK :-)ALE TEN TYDEN NA MORAVE-V SUMPERKU-JSEM SI UZILA.BYLA TAM TEDA NESKUTECNA ZIMA,TED JSEM JA A VIKINKA NACHLAZENA,ALE TO SE NAM STAVA POKAZDE,KDYZ Z MORAVY ODJEDEME.nO,JE TAM LEPSI VZDUCH,NEZ V PRAZE.

Cely tyden jsem se snazila delat nejake kratke zapisky:


V pondeli jsme se s moji milovanou Viktorkou vydali na vylet na moravu,navstivit babicku,dedecka,strejdu a tetu s bratranci.
Cesta byla skvela,az na par malickosti.Jeli jsme ze Zbuzan-tam jsme par minut museli cekat na zpozdenej autobus.Diky nemu mi ujelo metro,ta jsem musela cekat na dalsi,timpadem jsem o par minut pozdeji dojela na Smichovske nadrazi-kde me zdrzel vysokozdviznej vozik,druhej jsem vzdala a radsi jsem poprosila kolemjdouciho pana,jestli by mi tech nejmin 30schodu pomohl vytahnout kocar nahoru.Pan byl ochotnej a samozrejme pomohl.Rychle jsem si bezela koupit jizdenku na vlak a tak ,tak jsem stihla vlak ze Smichovskeho nadrazi na Hlavni nadrazi.Na hlavnim nadrazi jsem bohuzel musela az na druhej konec nadrazi kvuli vytahu a pak zjistit,z ktereho nastupiste mi jede vlak  a premistit s ek dalsimu vytahu,tak jen z rozhlasu jsem slysela :UKONCETE NASTUP (do toho a toho vlaku)-no,byl to muj vlak a tak jsem mela,co delat-s tezkou krosnou na zadech a kocarem se skoro 13kg ditetem + nakladem(dalsi dva batuzky) jsem nabrala na kroku,bezela jsem,abych jeste stihla ten odjezd vlaku.Bohuzel,kdyz jsem dobehla k nastupisti,tak pruvodci uz mela odpiskano a vlak se skoro rozjizdel......byla jsem uplne nastvana,ze kvuli par zpozdeni mi vlak ujel.Nastesti pruvodci nechala vlak zastavit a vzali me sebou.Ja byla ta nejstastnejsi....

Vikinka ve vlaku...podruhe jela vlackem vic jak 200km a perfektne si to uzivala a me tim udelala velkou radost :-)

V podvecer jsme dorazili k babicce a dedovi ,chvilku jsme si pohrali a sli spinkat,pac obe jsme z toho naseho pondelniho cestovani byly pekne znaveni.

No a muj pondelni jidelnicek?Ten byl hrisnej,hrisnej,hrisnej....

snidane-michana vajicka,tmavy toast
svacina-pulka jablka
obed-parek v rohliku
svacina-pomeranc
vecere-parek,horcice,chleb
tekutiny-dobra voda ochucena
pohyb-cestovani

Uterni den jsme stravili dopoledne doma,varili jsme dedeckovi a babicce a strejdovi obed.Odpoledne po odpolednim spanku Viktorky jsme sli na navsteu k tete Jane a bratrancum a pak nas cekala prochazka po meste.Zbytek dne jsme stravili doma.

snidane-bily jogurt s mussli
svacina-pulka jablka
obed-kureci vyvar,testoviny,veprova plec,kysely okurek
svacina-parek v rohliku
vecere-tmavy slunecnicovy chleb,maslo,sunkovy salam,rajce
tekutiny.voda se sirupem,2x kava s mlekem
pohyb-prochazka



Stredecni den jsem si uzivala s Viktorkou a jejim celodennim vztekani.Zase mela nejakej svuj den :-(pul dne jsem stravila doma  a odpoledne jsem sla s babickou na nakup pro nejake ingredience na papani,abych nemusela porad hresit....konecne jsem si koupila smakouna a tofu atd. :-)
Dokonce jsem udelala radost Viktorce  akoupila ji novej kocarek,teda pouzitej od segry :-)
Zbytek dne jsem stravila doma a odpocivala,s Viktorkou si hral strejda-pekne ho zamestnala legem :-)


snidane-tmavy slunecnicovy chleb,maslo,sunkovy salam,rajce
svacina-banan
obed-svickova omacka,veprova plec,knedlik
svacina-recky rohlik s kurecim masem a zeleninou
vecere-okurek,uzeny sled,tmavy slunecnicovy chleb
tekutiny-2x kava s mlekem,voda se sirupem,ovocny caj,voda s citronem
pohyb-prochazka


Ctvrtecni den -dopoledne jsem byla doma a pripravovala obed...odpoledne jsem sla na kavocku s kamaradkou Martinou a s detma do detskeho koutku ZAHRADA SRDCE.
Viktorce se to tam tolik libilo,ze  z koutku nechtela jit domu a zahajila protest :-)

Zbytek dne jsem stravila doma.¨

snidane-tmavy slunecnicovy chleb,budapestska pomazanka,okurek
svacina----------------------
obed-testoviny s tunakem,paprikou,porkem,vajickem
svacina------------------------------------------
vecere-krehky chleb,smakoun,rajce,okurek
tekutiny.kava s mlekem,voda se sirupem,prochazka




Patecni den-dopoledne doma,odpoledne prochazka k segre.Chtela jsem se jit ostrihat,ale bohuzel jsem to nestihla,tak novy strih si necham udelat az nekdy na jare :-)

snidane-krehky chleb,budapestska pomazanka,rajce
svacina-tvarohovy desert
obed-kureci vyvar,bramborova kase,sekana,okurek
svacina-pulka cokoladoveho oplatku
vecere-kureci tlacenka,krehky chleb





Sobotni den jsem stravila doma a venku s babickou(mamkou),Viktorkou a synovcem Deniskem.
V podvecer jsem si zacvicila dalsi posilovani z 3 levelu 30 shred days.Dokonce se ke me pripojil muj 7 letej synovec :-)

snidane-krehky chleb,budapestska pomazanka,rajce
svacina-bily jogurt activia
obed-zeleninova polevka,ryze,kureci ctvrtka masa
svacina-krehky chleb,budapestska pomazanka
vecere-brambor,rybi prsty
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-prochazka



Nedelni den,ten jsem stravila dopoledne doma a balila jsem si veci,pac po obede ,odpoledne me cekal odjez d zpet do Prahy.

snidane-cerealni chleb,maslo,sunka,syr,rajce
svacina - banan
obed-brambor,rizek veprovy,rajce s cibulkou
svacina---------------------------
vecere-rizek,cerealni chleb
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem,dzus
pohyb-cestovani








79,6kg

4 komentáře:

  1. uzasny pokrok))), rada jsem si pocetla)))

    OdpovědětVymazat
  2. Super !! Klobouk dolu !!:)
    Mrkni ke mě a můžeme se follow pokud budes chtit :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)
      Na tvuj blog jsem koukala a pridala jsem se do ctenaru ....dekuji za pozvani :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...