středa 20. března 2013

Treti mesic-celkove desaty mesic hubnuti

Pekny vecer a pekny prvni jarni den...
Doufam,ze jste si dnes uzili slunicka  a tepleho pocasi.Ja bohuzel jsem na slunicko koukala pouze z okna.Viktorka onemocnela po prijezdu ze Sumperka,vcera jsem s ni byla u dr-mela zarazenou rymu,co nesla odsat a objevila se ji na polovine tela nejaka vyrazka :-(prej alergie na nejakou potravinu,bohuzel ale neni znamo na jakou ,takze musim patrat.....

Ted jsem dva dny vynechala psani clanku-abych pravdu rekla,tak jsem vubec nemela silu.Prepadlo me take nachlazeni ,uz je to lepsi a hlavne ted cely dny jen a jen uklizim a  venuji se male,takze vecer odpadnu jak pytel brambor.
Dnes jsem si ale zacvicila dalsi den 30 shred days a to cviceni me natolik nakoplo,ze jsem jeste zbytek dne litala doma s hadrou v ruce a uklizela....




ME JIDELNICKY
snidane-tmavy toast se sunkou,maslem,syrem,rajce
svacina-banan
obed-knedlik (!!!),svickova,veprova plec
svacina--------------------------------
vecere-makrela ,cerealni chleb,rajce
tekutiny-voda  s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita



snidane-cerealni chleb,maslo,vajicko,rajce
svacina----------------------------
obed-brambor,smazenej kvetak
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-tmavy toast,kvetakovy mozecek
tekutiny-ovocny caj,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,prochazka z metra k dr a zpet na metro



                                                          a dnesni den

snidane-ovesna kase z polotucneho mleka,bile hrozny
svacina-bile hrozny
obed-rizoto s kurecim masem,zeleninou,eidamem
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-zbytek rizota s kurecim masem a zeleninou,rajce
dnes jsem si musela dat druhou veceri,po te pidi porci vecere jsem mela hlad,tak jsem si dala
druha vecere-pulka cerstveho domaciho chleba z pekarny,maslo,sunkovy salam
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-30shred days,domaci aktivita

                                             











Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...