čtvrtek 28. března 2013

PO VCEREJSI MAKACCE BYL DNES ODPOCINEK A TROSKA HRICHU

Pekny vecer...

Dnesni den jsem byla opet doma....mala zse trosku pokaslavala a abych pravdu rekla,tak s emi vubec nechtelo ven a hlavne po vcerejsim zumbovani a posilovani me tak silene bolelo telo,kazdicky sval na mem tele.
Jde videt,ze jsem nezahalela a celou hodinu a pul jsem poradne makala.Je opravdu super chodit nekam,kde na vas maji dohled,pac takhle aspon poradne cvicite a dalsi den to ma pak odezvu na vasem tele.

Dnes jsem vyhledala tento clanek-
PO CVICENI VAS MUSI BOLET SVALY ANEB NEJVETSI MYTY O FITNESS

Dnes jsem si den udelala tedy spise odpocinkovy -jen jsem se venovala domacim pracim,coz je take pohyb a do toho jsem zhresila obedem(trosicku jsem si dala tmaveho prejtu)-nechtelo se mi nejak vyvarovat a mela jsem na nej chut.Pak dalsi  hrich byl u kavicky-dala jsem si dva male linecke oplatky s marmeladou.No,co se da delat,jednou zacas to neuskodi.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-krehky chleb,zeleninovy gervais,okurek
svacina-banan
obed-brambor,tmavy prejt,okurek
svacina-platek cerstveho celozrnneho chleba primo z domaci pekarny,sunkovy salam
vecere-platek a pul celozrnneho chleba,gervais,okurek,rajce
tekutiny-dobra voda neperliva
pohyb-domaci aktivita


konecne jsem upekla ten nejluxusnejsi chleb :-)






2 komentáře:

  1. Hříchy žádné nevidím a jsi skvělá, že jsi začala s tou zumbou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidis?Ja ta vidim ten prejt s obsahem 35%tuku,dve susenky sladke jak cecek :-(
      Dekuji,jsem z ni nadsena,uz s etesim,az bude streda a ja zase vyrazim trsat.....Klidne bych ji sla i predcvicovat :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...