čtvrtek 7. března 2013

Jablka

Dnesni moje svacinka je krasnoucke cervenoucke jablicko-mnam,a jak je sladke.
Jablka jsem nesnasela,ale ted,co hubnu,tak se mi uplne postupne meni chute a ja si zvykam a jim potraviny,ktere jsem nemela rada.
Zvlastni.....tehotna nejsem.

Dnes jsem se rozhodla vam vlozit nejake zajimavosti o to mem sladkem cervenem jablicku.....

Jablka: 

-neexistuje lepší a zdravější svačina než syrové jablko. Pro svůj bohatý obsah vitaminu C a poměrně málo kalorií patří mezi nejzdravější ovoce vůbec
- jablka pomáhají nejen s hubnutím, ale také s vysokým cholesterolem.
-při hubnutí pomáhá především vysoký obsah vlákniny ve slupce jablka a pak také vysoký obsah fruktózy - jednoduchého cukru, který se oproti běžnému cukru vstřebává pomaleji, čímž napomáhá k udržení stálé hladiny cukru v krvi
-snižují chuť k jídlu -za snížení cholesterolu podle vědců mohou především antioxidanty a pektin (polysacharid), který zvyšuje hustotu obsahu střev a tím zabraňuje vstřebávání cholesterolu z potravy. Za hubnutí pak mohou především sloučeniny, jež snižují chuť k jídlu.

zdroj:novinky.cz




4 komentáře:

  1. Já mám teda jablka hodně ráda.
    Nevadí mi ani moučníky s ním, takže klidně upeču štrúdl, nebo si jej dám v jogurtu/sladké rýži, přidám do ovesné kaše, nebo chroustám jen tak. :))
    Nicméně mám raději zelená jablka. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zpracovana jablka jsem vzdycky snedla,ale syrove jablko ne,az ted jsem zacala :-)

      Vymazat
  2. Miluju odrůdu Granny Smith:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si kupuji Idared....ale ted tchyne donesla tuto odrudu,co je na obrazku ,akorat nevim,co je to za odrudu..musim se ji zeptat,pac ty jsou uzasne dobre :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...