čtvrtek 7. března 2013

HRESICI DEN

Pekny vecer......

Dnesni den jsem stravila dopoledne doma,odpoledne na prochazce a zbytek dne doma.
Ani nemam  co psat,tak vlozim jen jidelnicek a asi pujdu uz ted spat,pac jsem nejaka pretazena,bez nalady a na facebooku atd.,je nuda ..... Mala uz spinka,tak pujdu za ni.....

MUJ JIDELNICEK:
-dnes jsem hresila....Doma dochazi ingredience v lednici,snad se brzy zitra  dostaneme na nakup.No,ale proc hresici...denne se snazim inspirovat jidelnickem od Havlicka a dnesni den tam ma hresici,tak i ja si zahresila...ale ne moc....Necpala jsem se zadnou cokoladou,coca-colou,dortama,neprejidala se jak cunatko - to me ani v zadnem pripade nenapadlo.Jedla jsem tak jak jim normalne pri hubnuti,jen jsem si na obed dala  smazene jidlo.A celozrnne pecivo jsem nahradila bilym chlebem ,pac mi dosla celozrnna mouka a u nas v malem obchudku ji neprodavaji.
A porad necvicim,pac ted (od vcerejska) mam zase sve obdobi,takze budu vynechavat i sobotni vazeni a mereni.

snidane-bily chleb,taveny syr,paprika
svacina-jablko
obed-brambor,smazeny obalovany gothaj
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-pouze dve rajcata a jedna paprika,kousek bileho chleba
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...