neděle 3. března 2013

CELY DEN SE DRZIM A PAK SI TO POKAZIM VECERI

Pekny vecer.
Dnes jsem stravila celej den doma a lenosila jsem .Vikinka si zamilovala pohadky,tak jsme skoro celej den koukali spolu na pohadky,hrali si a valeli se :-)Planovala jsem si,ze az usne,tak ze si zajezdim na rotopedu,ale po tomto vcerejsim cviceni me tak silene bolelo cele telo,ze jsem pokracovala v lenoseni.Zitra ale me ceka zase zaprah :-)-dopoledne si jdeme hrat do naseho detskeho koutku a odpoledne me ceka opet uklid  a Jill.

MUJ JIDELNICEK:cely den jsem se drzela a vecer jsem si to pokazila......za to ale muze pritel,pac koupil javoricke parky a ty ja miluji....grr
snidane-bily jogurt florian active s mussli
svacina-pulka pomerance
obed-ryze,ruzickova kapusta,kureci prso
svacina-krehky chleb,taveny syr,mleko polotucne
vecere-javoricke parky,horcice,celozrnny chleb
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
kombinace ryze akapusta me prvne desila,ale je to mnamka :-)


DOBROU NOC :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...