pátek 29. března 2013

90ty den

Pekny vecer....

Ani se mi dnes nechce psat,pusa se  mi otevira .....celej den jsem nejaka unavena....odpoledne jsem dokonce nachvilku usla s malou,kdyz jsem ji uspavala.Ani nevim,kdo z nas dvou driv usnul,ale spis ja.

Proc jsem porad tak najednou unavena.....?Kdo zna odpoved? ......

Dnes jsem mela jet s malou za kamaradkou do centra,ale bohuzel jsme nejeli-spatna domluva :-(Tak snad priste.....
Timpadem jsme stravili doma...uklizeli,varili,hrali si,cetli si basnicky,malovali si,koukali na pohadky,atd.....

Dokonce jsem si zkusila zacvicit toto cviceni na brisni svalstvo.Vydrzela jsem to pouze pet minut.....Musela jsem prestat,pac jinak bych asi vypustila dusi...No mam ,co delat,abych vydrzela dele.

A co vy,jak na tom jste?








MUJ JIDELNICEK:
snidane-ovesna kase z polotucneho mleka,kiwi
svacina-jablko
obed-brambor,sekana bez zahusteni(pouze maso,vajicko,koreni),rajce
svacina------------------------------------------
vecere-bily rajcatovy salat,pulka celozrnneho chleba
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita a  5 minut posilovani bricha


Nejak me to blogovani chytlo a dnes jsem se rozhodla si udelat jeste jeden blog,kde budu vkladat jen same recepty,aby vy ,co radi kuchtite a inspirujete se ,jste meli vsechny recepty pohromade :-)

Zde je odkaz-INSPIRATIVNÍ RECEPTY


Dobrou noc :-)









2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...