středa 27. března 2013

88.den hubnuti

Pekny predpulnocni vecer....tak jsem tu dnes jeste s clankem o mem hubnuti-jidelnicku.

Dnesni den jsem stravila doma...pri pohledu z okna   a neskutecne zimy me to ven vubec nelakalo,tak jsme byli v teploucku.Venovala jsem se uklizeni,vareni,hrala si s malou a pripravovala se na muj cvicici vecer.
Jak uz jsem psala v predeslych clancich,tak dnes jsem byla na prvni lekci zumby s posilovanim a musim vam mile ctenarky a ctenari rict,ze jsem moc rada,ze me tam kamaradka vytahla,pac po dnesku muzu rict,I LOVE ZUMBA :-)

Doma jsem si rikala,jak to budu prdolit,jak nebudu stihat a svete div se,ja to zvladla uplne skvele.Mela jsem ze sebe radost a ne jen ja.Tancili jsme skoro celou hodinu....50 minut a reknu vam,ze po kazde skladbe ze me lilo jak z konve,takze bych se vubec nedivila,kdybych byla zase o neco chudsi :-)No uvidime pri sobotnim vazeni a mereni,pokud mi neprijde moje ocekavana navsteva z Cervene vody :-( :-)
Po zumbe pak nasledovalo 30 minutove posilovani.I to jsem zvladla skvele-vydrzela jsem,jen u posilovani ruk jsem ke konci trosku odpadavala.
Jde videt,ze za tu dobu se se venuji cviceni doma,tak se mi mnohonasobne zvysila kondicka.

No a kdo jeste zumbu nezkousel a mel by zajem,tak jsem na netu nasla nejkake kroky,zde
Zumbu opravdu doporucuji :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-palacinky s polotucnym tvarohem
svacina---------------------------------
obed-ryze s nezahustenym fazolovo veprovym gulasem
svacina-banan
vecere-karbanatky ze syrove mrkve ,celozrnny toast
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem,neochucena neperliva Dobra voda
pohyb-domaci aktivita,50 minut zumba,30 minut posilovani




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...