úterý 26. března 2013

87.DEN HUBNUTI a ranni cteni :-)

...A JE TU PRO DNESEK POSLEDNI PATY CLANEK.....TEDA,JA SE DNES NEJAK ROZJELA :-d

Dnesni den jsem zacala skvele.Pri snidani jsem si zapla notas,Vikinka koukala na pohadky,tak jsem mela chvilku a precetla si par clanku.

Ranni prectene blogy u snidane....
Pak nasledovala vareni obeda a po obede jsem si zacvicila dalsi den z 3 levelu 30 shred days.Dnes me u cviceni nacapal pritel-prvne se mi smal a pak me popohanel :-D
Jinak jsem den stravila opet doma....a dala jsem si pauzu od uklizeni.

MUJ JIDELNICEK:
svacina---------------------------
svacina-troska ryze  s korenovou zeleninou
tekutiny-tepla voda s citronem rano,pak voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-30 shred days




Dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...