pondělí 25. března 2013

86.den hubnuti

Pekny vecer....

Dnesek jsem stravila doma.....uklid,vareni,koukani na pohadky s malou,hrani si a v podvecer jsme jeli na nakup..konecne se doplnila nase prazdna lednice .....,tak uz mam zase kupu zeleniny,jogurtu,tofu,smakouna atd.,takze zase budu objevovat nove recepty a sdilet je s vami.Uz na zitrek mam pro vas nachystanej jeden lehci receptik,kterej si budu delat na obed,ale ten vam prozradim az zitra.:-)

Jinak zase na me padla nejaka lenora a nemuzu se dokopat ke cviceni.Snad se uz zitra zase zvednu a pujdu cvicit...dam si ale Jill,pac ve stredu vecer jdu na tu zumbu,tak budu prej hodinu hopsat a pak po zumbe jeste 30 minut posilovat.Tesim se :-)

Muj jidelnicek:dnes jsem jedla,co dum dal,pac jsem cekala,az dojede pritel z prace,aby se jelo nakoupit.No a veceri jsem zhresila...mela jsem takovej obrovskej hlad,ze jsem hlavne nevedela,co si dam,z nakupu jsem prijela v osm vecer a uz se mi ani nechtelo vyvarovat,tak jsem popadla to,co bylo po ruce,tak snad me neukamenujete :-)

snidane-tunakova pomazanka(odtucneny tvaroh+tunak),ledovy salat,celozrnny chleb
svacina--------------------------------------------
obed-ze vcerejska (krabi salat s testovinami)
svacina-vajicko,platek toustoveho chleba,maslo
vecere-cinska polevka,parek,horcice,ctvrtka rohliku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tekutiny-kava s mlekem,voda se sirupem
pohyb-domaci aktivita










4 komentáře:

  1. Pokud chci zhubnout, tak puze cvičením a pokud máte problém se do toho dokopat chtěla bych vás povzbudit: MÁTE NA TO, NEZAPOMEŇTE NA TEN ÚŽASNÝ POCIT ŠTĚSTÍ A SPOKOJENOSTI SAMA SE SEBOU PO CVIČENÍ!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji,dnes uz jsem si konecne zacvicila a zitra me ceka zumba s posilovanim :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...