neděle 24. března 2013

85.den hubnuti

Pekny vecer...dnes jsem tu uz naposled......

Ted jsem dokoukala animovanou pohadku HURA DO AFRIKY.

Cely den jsme byli doma,jen odpoledne jsme se sli projit do obchudku.
Opet jsem se venovala pul dne uklizeni,cviceni jsem dnes zase vynechala.Zitra si ale uz cvicici den opet udelam.Zadne lenoseni :-)
No a ve stredu me ceka moje prvni hodinova lekce Zumby a po ni jeste 30 minut posilovani.Jsem na sebe a tu zumbu zvedava a uz ted se tesim :-)

MUJ DNESNI JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,paprika,celozrnny chleb
svacina-modre hrozny
obed-hraskova polevka,testoviny s krabimi tycinkami
svacina-ctvrtka misky hrachove polevky
vecere-ledovy salat s tunakem a vajickem,celozrnny chleb
tekutiny-voda se sirupem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita




DOBROU NOC

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...