pátek 22. března 2013

82. a 83.den hubnuti

Pekny vecer....
Vcera jsem si hrala:zde je ukazka


Tento tyden neni o cem psat ...spise na to nemam ani naladu,pac mi opet onemocnela mala ,takze travime doma a  vecer padam do postele jak hruska.Jsem silene unavena.........uz druhej den jsem zavrena doma,bohuzel ted nechodime ani ven-cele dny koukame na pohadky,hrajeme si,uklizim,varim,spim....V pondeli asi budu muset s malou znova k dr,pac nachlazeni se ji rozjelo ..pres den je to lepsi,pres noc se to zhorsi a  skoro se davi...Do toho ji lezou jeste posledni zoubky...uz jich ma skoro 20zubu :-)Konecne uz budeme klid od zubu a ja se i snad uz po cca 2 letech v noci i vyspim,aniz bych musela nekolikrat za noc vstat.....

Jidelnicky:mam pro vas dva...vcerejsi a dnesni.....

Cviceni:vcera jsem si dala pohov den od cviceni i uklizeni.....
Dnes uz jsem si ale zacvicila  zajezdila 30 minut na rotopedu a k tomu jsem pridala domaci aktivitu

Vcerejsi jidelnicek:
snidane-chleb,maslo,sunkovy salam,paprika
svacina-smetanovy jogurt
obed-ryzove nudle,kureci maso se zeleninou
svacina-krehky chleb,sunkovy salam
vecere-platek veprove plece,chleb,okurek
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem




Dnesni jidelnicek:
snidane-vajicka,celozrnny chleb,okurek
svacina-bily jogurt activia
obed-brambor,spenat,veprova plec
svacina-bile a modre hrozny
vecere-smakoun,celozrnny chleb,paprika
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,30 minut rotopedu









2 komentáře:

  1. doufám, že se Vikinka brzy uzdraví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,Domi :-)
      Snad jo.....byla bych moc rada,pac je to hrozne,jak trpi :-(

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...