neděle 10. března 2013

72.a 73.den hubnuti

Pekny vecer.....

Preji vsem Viktoriim a Viktorkam krasny zbytek svatecku...hlavne te me milovane princeznicce :-)

Jsem zde,jak jsem vcera slibila  a to s clankem o hubnuti.Tento tyden se vazeni nekonalo,pac me bohuzel postihlo me nejoblibenejsi obdobi z celeho mesice,tak jsem se rozhodla jeden tyden vazeni vynechat,pac by stejne nemelo cenu.

Vcerejsi den jsem pul dne stravila cestovanim.....s tchyni jsme si udelali vylet do Radotina (moc se mi tam libilo),takze tam urcite budu jezdit vicekrat az bude pekne :-)Rady s Viktorkou jezdime vlackem....je to mnohem lepsi a pohodlnejsi,jak autobusem a vsude jsme hned :-)

Vcerejsi jidelnicek byl des,ale neresim to.Bohuzel nebyl cas poradne jist ,tak jsem hresila.No,ale zase po tydnu jsem si aspon dala 30 minut na rotopedu :-)

snidane-bily toast,cottage,vajicko
svacina-parek v rohliku,jablko
obed-parek v rohliku
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-ryze,veprovy gulas s fazolema
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-chuze,rotoped 30 minut

(jidelnicek je opravdu katastrofalni)

Dnesni den jsem stravila doma,uklidem,lenosenim  a balenim se na vylet.Zitra nebo v utery odjizdim navstivit svoji rodinku na moravu(Sumperka),tak tam stravim asi 14 dni(tesim se) a tak to znamena,ze zase budu mit nejakou dobu pauzu od blogovani.Mam ale v planu cvicit a jist zdrave ,tak se budu snazit si zapisovat sve jidelnicky atd. ,abych vam pak po svem navratu mohla sesmolit nejakej clanek s mymi dalsimi jidelnicky a pokroky.

snidane-tmavy toast,cottage,sunkovy salam,paprika
svacina-pulka jablka
obed-brambor,cuketovy mozecek
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-cottage,vajicko,sunkovy salam,rajce,paprika,tmavy toast
tekutiny-voda s citronem,2x kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita





MEJTE SE,VASE MONULKA :-)
MAM VAS RADA MOJI ZLATI CTENARI :-)

3 komentáře:

  1. Přidávám se s přáním k svátku Viktorce :) chtěla jsem ti už odpoledne napsat vzkazík, ale vůbec mi to nešlo, tak jsem čekala na tvůj příspěvek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,zlaticko :-)A Viktorka ti take rano podekuje :-)Ted uz spinka....A jsi na fb?

      Vymazat
  2. Nene, nejsem, mám pouze google+. Viktorku pozdravuj a užijte si hezký den! ;)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...