středa 6. března 2013

69.DEN HUBNUTI

Jeste nejdu spat....dopisu tento clanecek a uz pak pujdu.

Dnesni den jsem cele dopoledne stravila s Viktorkou v detskem koutku u nas na vesnici.Chodime tam kazde pondeli a stredu dopoledne.Zbytek dne jsme pak byly doma....hrali si,koukali na pohadky.
Jen jsem dnes vynechala uklid,pac me opet uz treti den tak silene tresti hlava,tak jsem byla rada,ze jsem mohla odpocivat.Po obede jsem s malou usla-snazim se ted co nejvic spat...jsem hrozne unavena a ta bolest me vycerpava.Cpu do sebe same ibalginy,ale jak prestane ucinkovat je to tu znova.Snad uz to v dalsich dnech odezni.....
To znamena,ze ani necvicim...ach jo :-(,jen jim.......

MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,rajce,celozrnny chleb
svacina-bily jogurt s mussli
obed-nezahustena cocka,vajicko,celozrnny chleb
svacina-bily jogurt s mussli
vecere-rizoto z krabich tycinek,rajce,paprika
tekutiny-kava s mlekem,voda  s citronem
pohyb-prochazka do detskeho koutku a zpet





DOBROU NOC :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...