úterý 5. března 2013

67.,68.DEN HUBNUTI

Tak jeste jednou preji pekny vecer....
Mala usla a ja nez se odeberu do sprchy a do kuchyne nachystat svacinu pritelovi do prace,vam jdu napsat par veticek a vlozit vcerejsi a dnesni muj jidelnicek.....

Vcera jsem clanek vynechala,pac me tak silene trestila hlava,nepomahal mi ani prasek,tak jsem to sla radsi zaspat......dnes me samozrejme bolela take,takze jsem dnes odpocivala.Vcera jsem si ale odcvicila dalsi den ze 3 levelu 30 shred days.Uz mi jich do konce zbyva jen sest .

VCEREJSI JIDELNICEK:
snidane-celozrnny chleb,maslo,vajicko
svacina-jablko
obed-testoviny,mrkev a hrasek,veprova plec
svacina-------------------------
vecere-testoviny,krabi tycinky,bily jogurt,rajce,paprika
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-prochazka do detskeho koutku a zpet,domaci aktivita,30 shred days



DNESNI JIDELNICEK
snidane-zapeceny toast(celozrnny toast,maslo,debrecinka,syr),rajce
svacina-banan
obed-ryze,kureci maso ze spalicku,kysely okurek
svacina-polotucne mleko,krehky chleb
vecere-pomazanka z tofu,celozrnny chleb,rajce
pohyb-domaci aktivita
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...