pátek 1. března 2013

64.DEN HUBNUTI-JA SE K TOMU CVICENI SNAD NEDOSTANU

Pekny patecni vecer...

Dnesni den je skoro za mnou.Stravila jsem ho doma uklizenim,varenim,hranim s malou,ctenim a bohuzel bez cviceni,pac mala mi zase nejak nechce po obede spat.Nevim,co se sni zase deje,ale ted v poslednim tydnu se mi uz 3x rano vzbudila kolem seste na hodinu,takze do sedmi a pak hned po te hodine,na dve hodiny usne.Timpadem vstavame v devet nebo kolem pul desate-duvod,proc nechce usnout po obede.Nastesti ale vecer pak jde spat kolem devate a ja mam aspon po celem dni chvilku na sebe...

No,s tim cvicenim me to stve......,pac rada bych si uz docvicila ten treti level 30shred days.Asi budu muset zase zacit cvicit,kdyz bude mala vzhuru,ale ted v tom jejim obdobi,kdy chce,abych vecne s ni sedela na zemi a hrala si s hrackami,nevim,nevim,jak se mi to podari,protoze,kdyz si s ni nebudu hrat,bude se mi vztekat na celej barak tak dlouho,dokud si na zem nesednu....Tak jen doufam,ze se zase v brzke dobe rozhodne chodit spinkat po obede,abych si ja mohla zacvicit.

Jinak mam velikanskou radost z te nasi holcicky,pac po tydennim uceni na nocnik si dnes zacala sama rikat,ze chce delat aa :-)Je to nase lasenka malinkata a zitra bude mit krasnych 20.mesicu :-)

A prejdeme k memu hubnuti.Dnes jsem pozde vstavala(o pul desate),takze jsem vynechala dopoledni svacinku :-( a ani jsem se neinspirovala Havlickovym jidelnickem,protoze v dnesnim dnu(12tem)tam mel na veceri kralika,toho vubec nekupuji a hlavne jsme jeste nebyli na nakupu(ten nas teprve ceka),takze se muj jidenicek skladal z potravin,co obsahovala moje lednice a spajzka :-)Jinak v dalsich dnech se budu i nadale inspirovat jidelnickem od Havlicka az do konce meho hubnuti :-)

Teda,jsem se dnes nejak vypovidala :-D

MUJ JIDELNICEK
snidane-krehky chleb,maslo,hermelin,rajce
svacina------------------------
obed-vyvar se zeleninou,veprovy zavitek (z plece) plneny debrecinskou sunkou a kyselym okurekm na stave zahustene celozrnnou moukou,ryze,rajcata
svacina-polotucne mleko,mussli tycinka
vecere-bile fazole  v rajskem protlaku,krehky chleb
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita






A nakonec vkladam vysledek z tydenni souteze.Bohuzel jste se prihlasili jen dve ctenarky-snad priste vas bude vice.....

Vyherkyni se stava komentar s cislem dve od Klarky Maresove...jeste jednou dekuji za ucast a komentik :-)


A vam nove prichozim,dekuji,ze jste se stali mymi ctenari mych prispevku,dekuji :-)

VSEM PREJI KRASNOU DOBROU NOC A PRIJEMNY VIKEND :-)



2 komentáře:

  1. Super stránky, jsem moc ráda, že jsem na ně narazila. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji , jsem rada , ze se vam libi . Dlouho jsem je neaktualizovala . Zrovna si rikam, ze na nich zacnu zase pracovat 😄

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...