neděle 17. února 2013

ZMENA DENNIHO PRIJMU A SEBEKOUCINK

Pekny vecer...

Je tu zase nedele a konec tydne a ja se hlasim se svym dalsim hubnoucim clankem.Cely den jsem stravila doma,jen  odpoledne jsme jeli na nakup.Mezitim jsem si jeste dala krasnych 30 minut na rotopedu...zitra zacinam s 3 levelem od Jill 30shred days.Jeste teda nevim,co me ceka,ale tesim se...

Vcera jsem si nastavila novej sebekoucink,pac ten prijem,co jsem mela predtim se mi zdal hodne vysokej a spis jsem si s nim udrzovala vahu,tak jsem si zkratila cyklus  a  timpadem se mi snizil prijem,coz mi ted tak vyhovuje :-)No,uvidime,jak mi to pujde :-)


Tak dnes jsem si svuj jidelnicek zase po dlouhe dobe zapisovala do sebekoucinku a vysel mi krasne zelene :-)

snidane-100g celozrnny chleb,17g taveny syr,25g kureci zauzena sunka,50g rajce
svacina-150g bily jogurt,50g banan
obed-130g veprova plec,200g spenat,8g mouka,12g olej
svacina-125g tvarohovy desert
vecere-50g tmavy toast,8g maslo,50g tunak,100g cherry rajcata
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,30 minut rotoped(tezka jizda)







2 komentáře:

  1. Ahoj, moc se mi libi Tvuj blog:-) jinak ja pouzivam neco podobnyho, a to kaloricketabulky.cz, vyhovuji mi vice nez sebekoucink,ktery uz jsem taky zkousela...:-) Jinak hezkej jidelnicek, jime podobne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,to jsem rada a dekuji za pridani mezi ctenarky :-)Jj,kaloricke tabulky jsou super......ja si v nich dohledavam potraviny,ktere nejsou na stobu....Dekuji...... :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...