pondělí 4. února 2013

VCEREJSI 39.DEN HUBNUTI+15 MINUT ROTOPED,10 MINUT PILATES

Pekny zacatek noveho tydne.....
Vcerejsi clanek jsem nestihla napsat...bohuzel mi mala dlouho spala odpoledne a vecer mi usla az kolem 23hodiny,tak jsem uz clanek nepsala.Dnes usla ted pred chvili po obede,takze vam ho vlozim ted ....

Cely den jsem stravila doma-dopoledne jsem se venovala male a domacnosti a vareni obeda.po obede jsem sla uspat malou a dala jsem si jen kratkou jizdu na rotopedu(15 minut) a po jizde jsem si sla zacvicit jeste 10 minut pilates


MUJ JIDELNICEK
snidane-50g ovesne vlocky,350ml polotucneho mleka,25g hrozinek
svacina-300g pomelo
obed-150g veprova plec,250g mrkev,175 g varenych brambor,8g oleje
svacina-200ml polotucneho mleka,130g jogurt dobra mama
vecere-100g tmavy toast chleb,8g maslo,50g vajicko,25g kureci zauzena sunka,50g niva,100g okurek
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,15minut rotoped,10 minut pilates




PREJI VAM PEKNY DEN 



4 komentáře:

  1. No super :)
    Nejdříve jsem po vánocích nechápala, že už se těšíš na hubnoucí jídelníček, ale teď Tě chápu. Já co jsem změnila totálně stravovací návyky svojí rodiny to chápu. Bohužel, když přijede rodinná návštěva, tak dělám běžné jídlo, ale pak se zase fakt všichni (píšu všichni, protože i manžel) :D se těšíme na mé jídlo. U mě teda změna byla spíš z pohledu ozdravení těla, ale po měsíci pozoruju výsledky na mém těle a říkají mi o něm i kamarádky :D Takže zdravému jídlu ZDAR a shozeným kilům ČAU :D

    Jen tak dál, těším se na nás v létě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,ja to mela v planu a ted se pridal i pritel.Ten tedy nehubne,ale pribira...uz vazi o 2kg vic,jak ja ,coz me tesi :-)Jim tedy i normalne,ale snazim se to kombinovat i s tim zdravejsim jidlem a ted ,kdyz jsme v obchode,tak oddeleni zdrave vyzivy nemine,tak jak jsme to delavali :-)I ja se tesim na nase vysledky v lete a i tobe preji hodne uspechu :-)

      Vymazat
  2. Také jsem dnes měla ovesnou kaši, ale s 2 čtverečky hořké čokolády a půlkou banánu. Mňam. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super,take vyzkousim s bananem...snad mi ho pritel do rana nesni :-D

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...