úterý 12. února 2013

VAHA ZAHAJILA PROTEST :-(

Pekny podvecer.....

Vcera jsem se sem nedostala,mala se totiz rozhodla,ze driv,jak ve 23hod spat nepujde.Ted kouka na kouzelnou skolku,tak ja jdu rychle neco napsat,pac vecer se asi sem zase nedostanu.

Vcera jsem stravila doma....a zase jsem se pustila do cviceni a dala jsem si osmy den 2 levelu 30 shred days....rameno uz me neboli.
Do koucinku jsem si nezapisovala,ale urco jsem presahla,pac jsem pekla celozrnny psenicno zitny chleb a bohuzel nevim,jak zapsat ingredience do stobu :-(Zkousela jsem ho zadat jako svuj vlastni recept,ale podle toho mnozstvi,z ktereho se chleba pekl,vylezl takovej vysledek,ze jsem svuj denni prijem a prijem sacharidu splnila uz jen ve snidani .....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny psenicno zitny chleb,tvarohova pomazanka.rajce
svacina-mandarinka
obed-spenat s veprovou pleci
svacina-cottage s jablkem a skorici
vecere-celozrnny psenicnozitny chleb,tvarohova pomazanka,rajce
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem


Dnes na me rano cekala vaha,tak jsem se sla po tydnu zvazit.Zacinam se pomalu zbavovat tuku a nabirat svaly.


Vubec me ale netesi,ze mi uz 3 tydny neklesla vaha:-(...zahajila protest a ja ji ne a ne rozhejbat :-(

No a po dnesnim mem jidelnicku se ani nedivim,ze mi neklesa......s tim jsem to dnes prehnala.... Jinak dnes mam za sebou predposledni den 2 levelu 30DS :-)

MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka,celozrnny chleb,rajce
svacina--------------
obed-francouzske brambory s kurecim masem,rajce
svacina-cottage  s jablkem askorici
vecere-francouzske brambory s kurecim masem
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-30DS ,domaci aktivita




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...