středa 27. února 2013

Tofu na čínský způsob

Moc mi zachutnalo tofu a zkousim z nej delat ruzne recepty....
Dnesni recept jsem si vyhledala na vareni.cz a opet se s nim jdu sem za vami pochlubit a doporucuji vyzkouset,je to mnamka :-)

Na jednu porci potrebujeme:

0,5 lžíce
sójová omáčka                      
 
2,5 g
solamyl
 
0,3 ks
pór nebo cibule
 
62,5 g
tofu
 
sůl
 
rostlinný olej
 
20 g
kečup

125 g
směs rajčat a paprik








Tofu nakrájíme na kostky a necháme aspoň 2 hodiny marinovat v sójové omáčce rozředěné vodou.
Na rozpáleném oleji rychle opražíme na kolečka nakrájený pór, rajčata a papriky, přidáme tofu i s marinádou a kečup. Podle potřeby podléváme vodou a zahustíme solamylem rozkvedlaným ve vodě. Pokud je třeba, dochutíme tofu solí.
Tofu na čínský způsob podáváme s uvařenou rýží.
Směs rajčat a paprik můžeme nahradit zeleninovým lečem.

Ja z receptu vynechala solamyl ,pac ten nekupuji a sojova omacka mi dosla,ale i bez toho to bylo mnam :-)Mela jsem to na veceri,takze jsem si to dala bez ryze....

PREJI DOBROU CHUT :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...