středa 13. února 2013

SPRCHOVY GEL BALEA PRO DETI(velryba a delfin)

Tak jsem tu dnes  jeste jednou.
Dnes jsem byla v drogerii DM a sla jsem te me Viktorce nakoupit kosmetiku.Uz ji dochazi sprchovy gel a sampon na vlasky,tak jsem sla doplnit zasoby.Vzdycky,18.mesicu jsem kupovala gely a sampony od Nivei,Johnsons baby,Hipp a nakonec jsem byla nejvice spokojena s kosmetikou babylove.Od teto znacky jsem snad pouzila a pouzivame vse,krom plinek,pac po tech se mi Vikca zacala opruzovat,takze ty uz nekupujeme.
Dnes jsem si ale rikala,ze zkusim udelat trosku zmenu v detske kosmetice a narazila jsem na detskej sprchovej gel a sampon od Balei.Otevrela jsem vicko a do vune sprchace jsem se zamilovala a rikala si,ze to musim vyzkouset.Vikca ma uz 19.mesicu,na vyrobku neni uvedenej vek ditete,ale pro jistotu jsem se optala prodavacky,jestli muzou deti v 19.mesicich tyto sprchove gely a ta mi odpovedela,ze pokud neni na nic alergicke,tak ze ano.Ja se tedy rozhodla jeden ten sprchovej gel vzit.Take me lakala cena,pac za kosmetiku babylove(sampon a sprchac jsem vzdycky davala asi 80kc mesicne),za tento vyrobek od Baleii jsem dala jen 32kc :-)

V podvecer jsem napustila Vikce vanu.Vyzkousela jsem sprchovy gel a nemuzu nic jineho napsat,nez samou chvalu a spokojenost.
Sampon krasne peni,sprchovy gel take a ma ovocnou sladkou  pronikavou vuni,asi jako vsechny dalsi ostatni vyrobky od balei.

Po umyti samponu z vlasku a vysuseni jsou krasne jemne a vonavoucke.Kuze je hladka a take vonavoucka.A o ovocne vuni ,ktera se line po koupelne ani nemluvim :-)

To znamena,ze odedneska ma Vikinka svuj vlastni detskej sampon a cela rodinka uz pouzivame znacku Balea :-)

Info o vyrobku:cisti,pecuje  achrani.Zadne paleni v ocich.Specialni pecujici substance chrani citlivou detskou  pokozku pred vysousenim.

HODNOCENI:5 hvezdicek
PRODAVA SE:v drogerii DM
CENA:32kc

Jake detske sampony a sprchove gely pouzivate vy?




2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...