středa 20. února 2013

MATE RADI TIMOTEI SAMPON?DRUHA GIVEAWAY PRO VAS

Pekne odpoledne......tak jsem se rozhodla vam udelat dalsi giveaway a tentokrat o sampon Timotei a lak na nehty FF.

Sampon Timotei jsem si uplne zamilovala.Dokonce se u me dostal na prvni misto,na druhem je ted balea sampon.Okouzlila me jeho vune a po umyti vlasu timto samponem,se me vlasy krasne  lesknou,jsou hladke na dotek a vune samponu vydrzi do dalsiho dne....

Kdo ma stejne oblibeny tento sampon  a lak,muze se zapojit do giveaway.
Staci provest jen tri ukoly:

  1. stat se ctenarkou blogu
  2. dat like na moji fb stranku Monulcin denik
  3. do komentare napsat svuj mail
  4. vlozit komentar o tom,co se vam na mem blogu nejvice libi
Dekuji vam za zapojeni do souteze a tesim se na vase komentare :-)

Giveaway bude ukoncena 28.2.2013 o pulnoci.

4 komentáře:

  1. Hahá, tak se zase hlásím!:)
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Nejradši mám to, že jsi stále aktuální a taky soutěže, co si budem nalhávat:D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super,Evi :-)
      Dekuji a mas cislo 1 :-)
      treba zase vyhrajes :-)

      Vymazat
  2. tak já se teda hlásím taky :-)
    můj mejlík: baculinka29@seznam.cz

    Nejvíc se mi líbí receptíky,rady a podpora při boji s hubnutím,
    co si budeme povídat,začátky jsou nejhorší a není nad pozitivní rady,že někdo zhubnul a že to jde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super,dekuji a preji ti Klari hodne uspechu ...mas moji podporu :-)
      Soutezis s cislem 2 :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...