čtvrtek 28. února 2013

CELODENNI LITANI,JIDELNICEK VELKA KATASTROFA....

Pekny vecer...dnes jsem tu driv,mala mi pres den vubec nespala,tak dnes usla uz o pul osme vecer ....

Dnes jsem se skoro vubec nezdrzela doma.....V dopolednich hodinach jsem jela do mesta vyzvednout Vikince nejake hracky.Domu jsem dojela v odpolednich hodinach,cca na pul hodky jsem se ohrala a jela jsem do vedlejsi vesnice na postu.Zbytek dne jsem stravila peci a hranim o malou a dodelanim obedovecere.

Jinak dnes jsem necvicila,za to jsem si zaposilovala s golfakem na kazdem schodisti,abych ho nemusela porad skladat a rozkladat a i jsem se nekolikrat prosla.

MUJ JIDELNICEK dnes ale byl katastrofalni....

snidane-kukuricne lupinky ,polotucne mleko
svacina-mussli tycinka
obed-parek v rohliku
svacina-jahody a polotucne mleko
vecere-ryze,pecene kureci stehno,kysely okurek
tekutiny-voda s citronem

Dnes to mam bez fotografii...

A nakonec.......dnes jsem si stoupla na vahu a po deseti dnech Havlickoveho jidelnicku(mnou upravovaneho) mam dole 700g,takze jsem na vaze 80,0kg.....V sobotu me ceka vazeni a mereni,tak jsem zvedava na me vysledky :-)

A na uplny konec.....za par hodin konci DRUHA GIVEAWAY

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...