neděle 10. února 2013

BILY COTTAGE SE STROUHANYM JABLKEM A SKORICI

Pekne odpoledne....
Omlouvam se za dvou denni pauzicku,ale bohuzel mi mala vecer nejak nechce usinat a rozhodla se mi chodit spat az kolem pul jedenacte vecer,tak nevkladam clanky o hubnuti.Doufam,ze uz dnes se mi vecer clanek podari vlozit.

Ted uz ale k dnesnimu clanku....Bude se tykat me svaciny,kterou si prave ted davam.Je to pro me novinka a pro vetsinu  z vas urcite take.Tohle jidlo jim poprve a abych pravdu rekla,tak jeho kombinace me teda nikdy nenapadla a nikdy nelakala,ale nedalo mi to a potom,co jsem tento tip na moji dnesni svacinku videla v tomto jidelnicku ,tak jsem se rozhodla si nakoupit ingredience a na prani jedne ctenarky ochutnat a napsat recenzi.

COTTAGE S NASTROUHANYM JABLICKEM A SKORICI
150g cottage syru,100g jablko,skorice

JABLICKO NASTROUHAME DO SYRU COTTAGE A POSYPEME SKORICI.

Take vas tato kombinace desi???Me take desila,ale vubec se nedeste,pac to je uplne vynikajici.Z kyselejsi chute cottage se vam po smichani s jablkem a skorici stane sladsi a cottage si uplne zamilujete.
Jak uz jsem se zminovala,toto jidlo si dnes davam poprve a za sebe muzu rict napsat,ze si toto jidlo na svacinku budu davat casteji,pac se mi z neho dostanou potrebne bilkoviny  a sacharidy a je mnamozni :-)

Tato svacinka ode mne dostava ***** a urcite muzu jen a jen doporucit :-)Je to mnamka :-)A urcite muzete dat ke svacince i diteti :-)



6 komentářů:

  1. to je dobrota co?????Já to říkala

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu vynikajici,zitra si musim zase dat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Gabi,vyzkousej je to mnamka a chutnalo to i pritelovi :-)

      Vymazat
  4. tak takova kombinace by me nenapadla, ale v cem jsou jablka a skorice, to nemuze bejt spatny..takze asi zejtra vyzkousim!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite,doporucuji.....ja to jedla 3 dny po sobe :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...