středa 27. února 2013

62.den hubnuti-lenost nejvetsiho kalibru

Pekny vecer.....
Vikca se mi vrti v posteli a pomalu usina  a ja jdu napsat kratounky clanek o dnesku.
Rano jsme si udelali budicek o pul devate.Rychle jsme posnidali,oblekli se sup,sup si hrat do naseho vesnickeho detskeho koutku.
Byla jsem tam dnes poprve a jsem moc rada,ze jsem tam sla,pac jsem se aspon seznamila s nejakyma maminkama na te nasi vesnicce a Vikinka ma sve nove kamarady ,i kdyz o trosku starsi,ale to vubec nevadi :-)Nastesti je pratelska s kazdym ditetem :-)
Stravili jsme tam cele dopoledne,pak zbytek dne jsme stravili doma a hrali si a hrali.uvarili obed a trosku uklizeli.

Dnes jsem necvicila:

  1. Vikca nechtela spat
  2. me prepadla silena lenost,ktera me ke cviceni nepustila
MUJ JIDELNICEK:
snidane-kukuriccne lupinky,polotucne mleko
svacina-banan
obed-steak z veprove plece(na trosce oleje,plec posypana steakovym korenim),brambor vareny,rajcata
svacina-celozrnnozitny chleb,cottage,rajce
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-kratka prochazka,domaci aktivita,behani za malou v detskem koutku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...