neděle 24. února 2013

59.den hubnuti

Pekny vecer....

Dnesni den jsem si uzila...
Cely den jsem se venovala male......do toho pece o domacnost a odpoledne jsme jeli do kauflandu,pac uz mi dochazelo papani....
Jeste predtim,nez jsme jeli pryc....v dobe,kdy mala spala po obede,tak jsem si sla konecne zase po dvou dennim volnu sednout na rotoped a misto 30 minutove jizdy jsem si zajezdila jen 20 minut,pac se mi vzbudila Vikinka.No ,nevadi....jizdu jsem si zpestrila par minutovym shlednutim filmu Sex ve meste 2.....no,budu ho muset dokoukat na etapy,pac jinak se k nemu nedostanu.....


MUJ JIDELNICEK:bohuzel si ho ted vubec nestiham zapisovat behem dne do koucinku,mam kupu prace kolem Vikinky....posledni dobou je silene uvztekana a ja sedim s ni v hrackach -hrajeme si  a ted s eucime uz druhej den chodit bez plinky,takze kazdych 15 minut sedime na nocnicku a cteme si nebo rikame basnicky......Ma ted takove obdobi,ze me nenecha ani uvarit atd.....no a vecer uz na to zapisovani nemam moc naladu....ale jen co se to zase vsechno trosku zklidni,tak budu pokracovat se sebekoucinkem.......Rekla bych,ze to zapisovani asi ted ani nepotrebuji,kdyz se tak trosku ridim jidelnickem Petra Havlicka.

snidane-125g zitny chleb,75g cottage,225g cervena paprika
svacina-25g ovocne mussli,100ml polotucneho mleka
obed-200g varene ryze,150g kureci prso ,100g cervena paprika
svacina----------------------------------
vecere-150g varena ryze,100g smakoun,100g cervena paprika
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,20 minut rotopedu









2 komentáře:

  1. Ten šmakoun vypadá fakt moc dobře :))) asi to budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,urcite vyzkousejte...je moc dobrej :-)Ja si ho ted zacal kupovat pravidelne .... a hlavne obsahuje same bilkoviny :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...