sobota 23. února 2013

57. a 58.DEN HUBNUTI-FLAKACI A DNESNI VAZENI,MERENI

Pekny vecer.....jsem tu opet po dvou dnech...
Mala mi konecne usla...dnes byla pekne zlobiva a pritel je na nocni,takze tu vegetim skoro sama.

Vcerejsi den jsem stravila s maminkama v detskym koutku v jedne prazske PIZZERII U DIVADLA a moc se mi tam libilo.Obsluhuje vas prijemnej personal,nas obsluhovali sami muzi :-) a nabidka napoju a jidel je tam take dostatecna a mate si z ceho vybirat:-)No a pokud se vam nechce doma varit a chcete zabavit sve dite,tak urcite doporucuji tuto pizzerii navstivit,pac vari na jednicku.Na vyber tam mate poledni menicka nebo normalni jidla.
Detsky koutek je  mensi,ale krasny a vase deti se tam urcite skvele vyradi.Vikca celou tu dobu ,co jsme tam byli stravila na klouzackach a ani pomalu se ji domu nechtelo jit,jak si tam chtela porad hrat.

Vcerejsi jidelnicek-tak vcera jsem vubec neinspirovala Havlickem..vcera jsem jedla venku,takze to,co se mi naskytlo.
A vynechala jsem cviceni......chtela jsem si dat vecer rotoped,ale mala pozde usla,tak jsem se k nemu nedostala.

MUJ JIDELNICEK:nemam ho nafocenej
snidane-2 celornne slunecnicove bulky
svacina-------------------
obed-frankfurtska polevka,ryze s kurecim zavitkem
svacina-musli tycinka
vecere-uzene kureci stehno,zitny chleb,rajce
tekutiny-ovocny caj neslazeny,voda s citronem
pohyb-cestovani po praze,domaci aktivita

Dnesni den,ten jsem stravila celej doma.Venovala jsem se domacnosti,tak s malou sel chvilku na sane pritel.Jinak te snehove nadilky jsem si uzivala pohledem z okna :-)
Chtela jsem si dat rotoped,ale opet jsem se k nemu nedostala,takze snad zitra,az mi mala odpoledne usne.

Dnes u me probehlo vazeni a mereni a vysledky jsou stejne jak minuly tyden a predminuly tyden.


MUJ JIDELNICEK:trosku jsem se inspirovala,ale ne uplne a hlavne jsem dnes nejak nezvladla svaciny.....
snidane-ovesna kase-inspirace u Kriss a na blogu Barbory -holky,diky...byla to mnamka,jen ten banan jsem nemela...ten je v obchode :-)
svacina-dojidani ovesne kase
obed-uzeny vyvar z kosti se zeleninou a vajickem,brambor,horcicova omacka,veprova plec,rajce
svacina----------------
vecere-tofu,rajce,cervena paprika,eidam,zitny chleb
druha vecere-200ml polotucneho mleka
tekutiny-voda s citronem
pohyb-domaci aktivita
 PREJI VAM KRASNOU DOBROU NOC :-)






2 komentáře:

  1. Moniko zhubla jste 400g, ale máte skoro o 1% víc tuků a ubyly Vám svaly a voda.
    Vážně si myslíte že to takto nedoženete k jojo efektu???
    zřejmě někde děláte zásadní chybu!

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za vase info...samozrejme jsem si toho vedoma a vim,ze jsem nekde udelala chybu.....Jojo efektu se urcite budu snazit vyhnout.....

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...