čtvrtek 21. února 2013

56.DEN HUBNUTI

Pekny vecer......dnes uz naposled.....

Mala mi ted usla a ja nez pujdu do sprchy a pritelovi nachystat svacinu,tak jdu rychle napsat kratkej clanek s mym dnesnim jidelnickem,kterej si nadale upravuji podle jidelnicku od poradce Havlicka ....
Dnes jsem si ho nestihla zapsat do koucinku.....ale rekla bych,ze ta moje sestava se celkem dala .....

Zitra se podle jidelnicku ridit nebudu,pac rano jedu s amlou k dr a pak opet na maminkovskej srazik ,takze se bude papat venku :-)Ale budu se hlidat :-)

Jinak dnes jsem opet vytahla malou na sane a jeli jsme se projet po vesnici.....pak po obede jsem si sla zacvicit opet 3 level 30 shred days a dnes me behem cviceni silene bolelo cele telo......zitra bude od cviceni pohov......

MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnno-zitny chleb,cottage,rajce
svacina-jablko,bily jogurt
obed-uzene kureci stehynko,celozrnno-zitny chleb,rajce
svacina-mussli tycinka,polotucne mleko
vecere-smakoun na cukete a rajcatech
tekutiny-litr neslazeneho zeleneho caje(tak jsem na to zvedava :-) ),voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,prochazka se sanemi,30 shred days





PREJI PEKNY ZBYTEK VECERA :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...