středa 20. února 2013

54. a 55.DEN HUBNUTI-pokracovani v moji verzi Havlickoveho jidelnicku

Pekny vecer.....
Hlasim se az dnes,pac vcera me mala nechtela usnout a pritel uz sel take spat ve 22.hod,tak jsem po dlouhe dobe sla ulehnout take driv.

Vcerejsi den jsem mela vetraci....a vynechala jsem cviceni,od toho jsem si dala pohov.Misto neho jsem si udelala peknou prochazku v te nejvetsi chumelenici ze Smichovskeho nadrazi na Arbesovo namesti a zpet-pekne jsem se prosla i s kocarem a malou.No a jeste predtim jsem si navzajem jeste s jednou maminkou odnosili kocary po schodech z vlakoveho nastupiste do haly nadrazi-super posilovna-asi zacnu provozovat denne :-)

Vcerejsi jidelnicek byl s jednim hrichem,ale jinak super :-)
snidane-50g krehky chleb,75g cottage,75g rajce
svacina-50g banan,150g bily jogurt
obed-100g treska,200g brambory varene,4 g olej,25g cibule,25g anglicka slanina,25g zampiony,100g cherry rajcata
svacina-parek v rohliku -HRICH
vecere-100g tofu natura,200g cervena paprika,50g celozrnny chleb
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-prochazka a tahani kocaru po schodech,domaci aktivita



Dnesni den

Dopoledne jsem vytahla Viktorku na sane a udelali jsme si okruzni jizdu po te nasi vesnicce.Po obede jsem ji uspala a sla pokracovat ve cviceni s Jill,takze dnes jsem odcvicila 2 den 3.levelu 30 shred days.Po tom cviceni se citim uplne skvele.Ten ,kdo Jill necvici,tak urcite zacnete :-)
Zbytek dne jsem pak stravila venovanim se male a domacnosti.
Muj jidelnicek-dnes byl bez hrichu :-)

snidane-50g tmavy toast,17g taveny syr,25g eidam,25g kureci zauzena sunka,50g ledovy salat
svacina-50g mandarinka,200ml polotucne mleko¨
obed-150g kureci prsa,4 g olej,200g ryze varena,100g rajce
svacina -100ml bily jogurt,13g krehky chleb
vecere-100g testoviny varene,75g tunak ve vlastni stave,200g rajcata
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-30 shred days,domaci aktivita




dnes jsem tedy vubec nevychytala prijem a  opet tuky....



Nakonec bych vas rada pozvala na druhou giveaway :-)

PREJI PEKNY VECER




4 komentáře:

  1. Když ty do všeho dáváš rajčata a ty Klárka nepapá :-D
    Ale fakt super,že to stíháš i vyfotit ;-)
    Jinak dneska taky dobrý fitko tlačit kočár v závějích sněhu :-D Už,aby bylo krásně a teplo :-)
    Prima večer všem ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rajcatka miluji.....chtela jsem si dnes dat okurek,ale bohuzel doma uz nebyl a v tom nasem pidi obchudku take ne,takze jsem musela nakoupit rajcata a papriku.
      JJ,tlacit kocar ve snehu je mazec.....vzdycky ze me pekne tece.....ja nastesti dnes jen tahla sane :-)
      Nateplo se moc tesim,pac budeme s Vikcou porad behat po hristi :-)
      Dekuji......

      Vymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,dekuji.....
      Na tvuj blog jsem koukla a je super,tak jsem se pridala do tvych ctenaru...dekuji za pozvani :-)I ja tobe preji krasny zbytek dne :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...