pondělí 18. února 2013

53.den hubnuti (jidelnicek podle Havlicka mnou predelanej) a 3.level 30SD

Pekny vecer......

Vcera jsem si zjistovala,kolik bych mela asi tak vazit na svoji vysku a kolik bych mela tydne shodit kg.

Dnesni den jsem stravila doma......jako kazdej den jsem se venovala domacnosti a skoro celej den koukala s malou na pohadky.Uplne si je zamilovala ....
Po obede jsem sla uspat malou ctenim pohadky...malem jsem spala driv jak ona......jakmile usla,tak jsem rychle popadla cinky,zapla 3 level 30shred days od Jill a sla na sobe pracovat :-)
Tento level je rekla bych ze vsech levlu nejlepsi :-)Na to jak jsem byla unavena,tak me to krasne probralo :-)



 MUJ JIDELNICEK:
Vcera jsem se pridala na udalost  hubnuti podle Havlicka a dnes jsem s jeho prvnim jidelnickem zacala.Nepojedu presne podle neho,nebo spise nebudu jist ingredience,ktere ma uvedene on ve svych jidelniccich,ale budu se jeho jidelnicky pouze inspirovat  a sestavovat si sve jidelnicky z tech potravin,ktere nakupuji ja  a jim .....Budu pokracovat se zapisovanim do koucinku,pac ten mi hodne pomaha,abych hubla spravne ....

snidane-50g celozrnny slunecnicovy chleb,17g taveny syr,25g kureci zauzena sunka,70g rajcata
svacina-50g mandarinka,150g bily jogurt
obed-135g kureci stehenni rizek,200g ryze varena,125g rajcata
svacina-35g muslli natura,150g bily jogurt
vecere-125g tvaroh polotucny,200g rajcata,25g krehky chleb
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita,30SD













7 komentářů:

  1. Tak já rajčata nahradila paprikou a okurkou,když rajský nejím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. a na jakou váhu se chceš dostat ty ? :).. Koukám, že si na svačinu měla müsli tyčinku, tak mě napadlo, jestli sis byla koupit v Rossmanu ty proteinový tyčinky 1+1 zdarma ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi,ja se chci dostat na vahu 70kg,ale budu rada i za vahu 74,8kg :-)
      Nene,nebyla jsem si je koupit.....nejak jsem si na ni ani nevzpomnela,ale ted budu mit zase cestu do mesta,tak si tam pro ne skocim......dekuji :-)

      Vymazat
    2. Takže r.2013 je pro tebe finishový co ?:) Jsem zvědavá pak na konečnou koláž fotek !!! .. Jojo, určitě skoč, mají je v nabídce do pátku. Já už jich mám doma 40 :D :)))

      Vymazat
    3. Jj,rok 2013 je pro me finishovy..chtela bych to zvladnout do 12.cervence.....loni jsem v tu dobu zacala hubnout a to jsem mela 95kg :-)Zitra jedu do mesta,tak snad bude pri ceste i nejakej Rossmann :-)
      Koukam,ze ty jsi ty tycinky brala hodne ve velkem mnozstvi :-D

      Vymazat
  3. Do 12. července to určitě zvládneš :) Koukala jsem, že váha ti jde zase dolů, takže je dost možný, že cíl 70kg pokoříš i dříve :))

    Jojo brala jsem ve velkém :D Jsem studentka a peněz nemám na rozdávání, takže vždy nakupuju v akci a velké množství :D navíc to má dlouhou spotřební lhůtu:)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...