sobota 16. února 2013

50. A 51.DEN HUBNUTI .... 2 .LEVEL DOCVICEN

Druhy clanek se bude tykat meho hubnuti......

Vcerejsi den jsem stravila s Viktorkou v Kuliskove.
Jidelnicek uz jsem mela lepsi,nez ty predesle dny.

snidane-kolacek z listoveho testa
svacina---------------
obed-kuskus se zeleninou a farmarskym kuretem
svacina-siluette chlebicky
vecere-vicezrnny toast,maslo a vajicko
tekutiny-jahodova aquilla,voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-kolem male,prochazky a domaci aktivita



DNESNI DEN:

Tak ten jsem stravila doma,pac jsem ted tri dny nekde behala a doma na me cekala kupa prace,takze jsem dnes celej den jen a jen uklizela ...... a do toho jsem ukoncila 2 level 30 shred days-konecne mam toto cviceni za sebou :-)

Rano jsem si jen tak stoupla na vahu a pohled na ni mi udelal mooooc velikanskou radost,pac se mi ta mesicni zabrzdena vaha konecne pohla  a na konci za osmickou zmizela jednicka a ukazala se nula :-)To znamena,ze k dnesnimu dni mam dole 15kg a jeste mi zbyva 10kg,tak doufam,ze je do leta shodim a budu mit konecne tech mych vysnenych 70kg :-)


MUJ JIDELNICEK:
snidane-michana vajicka s celozrnnym chlebem a okurek
svacina-banan
obed-vyvar z uzeneho masa se zeleninou a vajickem,veprova plec s bramborovou stavou,brambor a rajcata
svacina---------------------------------
vecere-rajcata,ledovy salat,vajicko,tunak,horcice(vse smichane)
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-30 SD,domaci aktivita

na tento recept pripravuji clanek







2 komentáře:

  1. Gratulace!!krasny vysledky...a michany vajicka k snidani, mnam, to ja taky muzu:-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...