středa 13. února 2013

48.DEN HUBNUTI

Pekny podvecer....
Mala spi,tak ja jdu psat clanek...

Dnesni dopoledni den jsem stravila litanim po obchodech.No puvodne jsem chtela jet jen na otocku si neco vyridit,ale bohuzel na autobusove zastavce jsem zjistila,ze mi zrusili nizkopodlazni autobusy,co mi jezdili kazdou hodinu(ted mi jezdi jeden po dvou hodinach).Ale aspon jsem si stihla vse vyridit.A zitra dalsi litani :-)

Domu jsem se vratila v odpolednich hodinach,takze jsem si dala pozdni obed,timpadem vynechavam odpoledni svacinku a pak az vecerim.

Dnes jsem si nezacvicila Jill-posledni den 2 levelu 30shred days,misto cviceni jsem si zajezdila 20 minut na rotopedu.

MUJ JIDELNICEK:dnes jsem ho nevazila,ani nezapisovala

snidane-ovocne mussli,mleko
svacina-venku kolac,domapo 2 hodinach jeden celozrnny chleb s kureci zauzenou sunkou
obed-kureci vyvar ,ryze s kurecim stehnem,kysely okurek
svacina---------------------------------------------
vecere-okurek,cherry rajcatka,mozarella
tekutiny-voda s citronem,kava s mlekem
pohyb-dopoledni nakupovani,domaci aktivita,20 minut rotopedu (tezka jizda)







VCERA JSEM SI ZASE TROSKU HRALA :-D----KLIK :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...