neděle 10. února 2013

44,45,46.DEN HUBNUTI a nejaky to cviceni

Pekny vecer...
Tak jak jsem slibila odpoledne,je vecer a ja jsem tu.
Super,mala mi ted usla,o dvacet minut drive :-),tak ja se jdu pustit do psani.

Patecni den jsem stravila celej doma-uklizela jsem,venovala se male,dala si dalsi den 2 levelu 30shred days,takze uz mam za sebou sedmy den.Bohuzel tim jsem skoncila,o vikendu jsem si dala od Jill pohov,pac jsem si v tydnu neco udelala pri zapinani male do autosedacky neco s ramenem a potom cviceni me to zacalo  dost bolet.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-100g chleb,165g vajicko,125g okurek
svacina-150g tvaroh,200ml mleko
obed-50g sojove kostky,50g cibule,4g olej,8g tmava zitna mouka,25g chleb
svacina-150ml mleko
vecere-200g paprika,75g tvarohova pomazanka milko,100g zitny domaci chleb
tekutiny-voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,30SD

Tak jidelnicek se mi vubec nepovedl :-(,ale hlavne,ze aspon ty bilkoviny sviti,tak jak maji :-)



sojovy gulas




Sobotni den opet celej den doma,jen navecer se jelo nakupovat.Jill mela pohov,tak jsem si zajezdila 20 minut na rotopedu a venovala se domacnosti.
Jidelnicek jsem si nezapisovala .....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-75g chleb,75g tvarohova pomazanka
svacina-50g mandarinka,120g bila activie
obed-175g kureci jatra,8g olej,50g cibule,200g varena ryze,8g tmava zitna mouka
svacina-25g kukuricne lupinky,100ml melko
vecere-kureci gyros s michanou zeleninou a ryzi(od cinanu)
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,20 minut rotopedu


Vecer jsem si pak vytvarela kratka videa:

1) kdyz jsem byla tehotna


Make your own photo slideshow at Animoto.

2) Viktorka od narozeni do 19.mesice
video

NEDELNI DEN-dopoledne jsem stravila doma.Na obed jsem udelala rychlovku a jako rodinka jsme se sli vyradit na detske hriste....Uz ,aby bylo teplo a mi na nem blbly vetsinu naseho dne.No a Vikca ,jak tam dlouho nebyla,tak nam po ceste domu udelala krasnou scenu...haha,jsem zvedava,co bude delat,az v patek po celodennim hrani v Kuliskove budeme odchazet domu.To zbori Kotvu :-D
Dnesni den jsem si dala bez cviceni.
A ani jidelnicek jsem si nezapisovala.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-50g mussli,100ml mleko
svacina------------------------
obed-chilli con carne,vicezrnny toast
vecere-chilli con carne,vicezrnny toast
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem¨
pohyb-prochazka,domaci aktivita



Timto dnesni clanek koncim a v nasledujicim pro vas budu mit recept na celozrnno-psenicno-zitny chleb :-)




2 komentáře:

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...