čtvrtek 7. února 2013

43.DEN HUBNUTI a KONECNE ZASE CVICENI

Pekny vecer.....
Tak mala mi spinkat jeste nechce,radi na houpacim konikovi,tak ja se jdu pustit do psani meho dnesniho ctyricatehotretiho clanku o hubnuti.

Odpocinek skoncil a ja jdu zase na sobe poradne pracovat-po obede jsem si dala 6.den 2 levelu 30DS-uz chci mit tento level ukoncenej,je fakt brutalni :-)
a ted vecer,kdyz mala koukala na Mickeyho klubik ,tak jsem si 15 minut zajezdila na rotopedu.

MUJ JIDELNICEK-jako kazdej den,jsem zase opet bojovala s cukry,ale mozna kdybych nevynechala dopoledni svacinu,tak by mi to i dnes vyslo.

snidane-50g tmavy toast,50g zeleninovy cottage,25g kureci zauzena sunka,125g rajce
svacina----------------------------
obed-200g mlete maso,2 g olej,50g vajicko,200g vareny brambor,100g okurek
svacina-100g tvaroh,100g mleko
vecere-50g sojove kostky,4 g olej,200g zluta paprika,4g sojova omacka,8g chilli omacka,100g sladkeho kecupu,100g tmavy toast
tekutiny-voda s citronem
pohyb-30DS a 15 minut rotoped,domaci aktivita





preji vam pekny zbytek vecera a budu se na vas tesit zitra 



2 komentáře:

  1. 30 day shred jsem cvičila, ale pak mě to přestalo bavit. Teď cvičím taky od Jillian, ale m¨jmenuje se to nějak jinak a je to dlouhé asi 55 minut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak me to zatim porad bavi,ale ne a ne dokoncit tu dvojku.......ted si musim dat zase pohov,pac jsem predevcirem poutala malou do autosedacky a vyhodila jsem si rameno...dva dny jsem cvicila s cinkama a dnes me to silene boli

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...