úterý 5. února 2013

41.DEN HUBNUTI-VAZENI A MERENI BEZE ZMEN

Pekny vecer.....

Mam dnes naladu na bode mrazu,ale  jsem tu......mala uz delsi dobu spi a ja se jdu pokusit napsat clanek jeste dnes,abych ho nemusela zase vkladat zitra .....

Dnes je utery a s rannim vstavanim na me cekala vaha a metr.Pustila jsem se tedy do toho a me vysledky najdete v nasledujicim fotu.Vahu bych dnes vubec neresila,pac jak uz jsem se zminovala mam sve dny,takze mi i vaha stoupla o jedno kg.


Dnes jsem vynechala i cviceni,pac s bolestma bych tezko cvicila.....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-165g vajicko,50g tmavy toast,4g olej,100g zluta paprika
svacina 175g banan
obed-150g kureci stehenni rizek,150g mrazena zelenina,200g varenych brambor
svacina-100g tvaroh,150ml mleko
vecere-50g tmavy toast,8g maslo,25g rybicky v tomate
tekutiiny-voda s citronem
pohyb-domaci aktivita


porad bojuji se sacharidy :-(





4 komentáře:

  1. Možná by bylo vhodné se vůbec v průběhu MS nevážit a neměřit, ty hodnoty jsou pak totiž úplně o něčem jiném. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mas pravdu...ja prave premyslela,jestli si je zapisu nebo ne,nakonec jsem je zapsala...ale priste urcite vynecham mereni a vazeni....

      Vymazat
  2. Ahoj. Na webu http://www.hubnuti.info jsou zajímavé informace o hubnutí v několika videích + kniha 10 největších mýtů o hubnutí ke stažení také zdarma - vše zdarma. Nejsou to žádné rádoby světoborné novinky, ale je to pěkně srovnané, takže si v tom určitě najdeš i něco pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,dekuji za info :-)
      Ja uz jsem tam zaregistrovana-dnes mi dojde treti video,uz se na nej moc tesim :-)
      I ja to doporucuji,pac je to hodne zajimave :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...