úterý 5. února 2013

40.DEN HUBNUTI

Pekne dopoledne...
Zase jsem nestihla vlozit clanek,sla jsem brzy spat....

Vcera jsem travila doma,ale po odpolednim spanku male,jsme se oblekli a sli nachvilku ven, na par minut.
Cviceni jsem se bohuzel nevenovala,pac mi to me telo nepovolilo(duvod je asi kazdemu znam)....jinak zitra by to uz melo byt lepsi,takze se konecne chci pustit do pokracovani druheho levelu,abych uz mohla najet na dalsi level .....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-75g tmavy toast,50g zeleninovy cottage,50g kureci uzena sunka,100g okurek
svacina -175g banan
obed-150g kureci stehenni rizek,190g mrkev,10g hladka mouka,16g olej,200g vareny brambor
svacina-100g tvaroh,200ml mleko
vecere-25g chleb,100g paprika zluta,125g rajce,75g mozarella
tekutiny-ovocny caj,kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-kratka prochazka,domaci aktivita


PREJI VAM PEKNY DEN




2 komentáře:

  1. Mozzarellu jsem neměla, ani nepamatuju. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji mozarellu,je vynikajici v zeleninovych salatech :-)Mnam,mnam :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...