sobota 2. února 2013

38.DEN HUBNUTI,30 MINUT ROTOPED,OVESNA KASE A ZAMPIONY PLNENE NIVOU

Pekny vecer.....
Dnesni den byl domaci.Dopoledne jsem se venovala male,a priprave obeda.Po obede jsem uspala malou ctenim Ferdy mravence...precetla jsem tri pribehy a spala.Vyuzila jsem chvilky casu a sla jsem si po dlouhe dobe zajezdit na rotopedu a stravila jsem na nem 30 minut...
Zbytek dne jsem se venovala male a jeste domacnosti....

MUJ JIDELNICEK:
snidane-50g chleb,4g maslo,100g vajicko
svacina-150g tvaroh,200ml polotucneho mleka
obed-znojemska omacka bez zahusteni(8g olej,125g veprova plec,33g vajicko,25g okurek kysely),200g vareny testoviny,100g ledovy salat
svacina-25g chleb,25g taveny syr,100ml polotucne mleko
vecere-zampiony plnene nivou(8g olej,50g zampiony,25g niva),50g chleb,175g ledovy salat
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita,30 minut rotoped
ZASE TY SACHARIDY :-(


OVESNA KASE S ROZINKAMI
Dnes jsem Vikince udelala na veceri ovesnou kasi s rozinkami a jak ji chutnala-ze zacatku moc nechtela,ale pak ji snedla celou :-)

Zitra si ji udelam poprve na snidani a uz ted se na ni tesim :-)
  • Doba přípravy: 5 minut
  • Vaření: 4-5 minut

Počet porcí

  • 1 porci

Ingredience

  • 50 g velkých ovesných vloček
  • 350 ml mléka nebo vody, nebo směsi mléka s vodou + špetka soli
rozinky

Příprava jídla

Na sporáku 
V hrnci se silným dnem promíchejte vločky s mlékem nebo vodou, případně směsí obojího. Přidejte špetku soli a na mírném plameni povařte čtyři až pět minut. Občas kaši promíchejte.

zdroj.apetit

ZAMPIONY PLNENE NIVOU
zampiony,niva,olej

Žampiony opláchneme vodou a odřízneme stopky. Vnitřek klobouku pokapeme olivovým olejem a naplníme sýrem niva, který jsme si nakrájeli na malé kostičky.
Žampiony naplněné nivou  poskladáme na pekáč.
Kloboučky pečeme ve vyhřáté troubě 30 - 40 minut při 200 °C, až jsou pěkně křupavé.

Vsem preji krasny zbytek vecera a ja si jdu pred spinkanim pustit film,co davali minulej tyden v televizi a dnes davaji druhej dil :-)

Kdo ma rad a kouka,nebo koukal?







2 komentáře:

  1. Na ovesnou kaši už se také těším.
    Zatím jsem si vždy dělala jen tu instantní, ale už při pohledu na složení mě občas přecházela chuť, jenže jsem vždy spěchala, tak se nedalo nic dělat.
    Asi si ji dám s banánem a skořicí. Rozinky já nerada. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si prave nikdy tu instantni nedelala a tuto ti doporucuji :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...