pátek 1. února 2013

37,DEN HUBNUTI,OVESNE OMELETY,TVAROH S ZAMPIONY

Pekny vecer....
Porad doma,takze vubec nemam ,co psat...timpadem vlozim jen jidelnicek,vysledek na koucinku a dva nove recepty,ktere jsem dnes zkousela (jeden podle receptu,druhej podle sebe s vynechanim ingredienci)Vam ho ale vlozim se vsemi ingrediencemi :-)

A zde je ,jak cvici moje mala :-)


MUJ JIDELNICEK:
100g redkvicky,100g vajicko,50g bily chleb,2g oleje
svacina-50g cornflakes,120g bily jogurt activia,50g mandarinka
obed-100ml uzena polevka,125g liboveho veproveho,150g rozmixovane zeleninove smesi na svickovou,4g oleje
svacina-30g eidam,75ml melko polotucne,75g vejce,25g vlocky,4g olej
vecere-100g bily toast,50g tvarohu,50g zampiony,100g ledovy salat

ach ty sacharidy ...


Recept jsem si vyhledala na www.recepty.cz......je to druha moje nejoblibenejsi stranka plna receptu :-)
zdroj:recepty.cz
porce je mnou upravena
zdroj:recepty.cz


TVAROH SE ZAMPIONY
-ja jsem do sve dnesni vecere pouzila jen zampiony a tvaroh,to ostatni jsem vynechala-jinak by mi nevysel koucink.

Recept jsem objevila na strankach Chytra zena.cz


zdroj:chytra zena .cz





Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...