sobota 12. ledna 2013

ZASLOUZENY ODPOCINEK

Pekny vecer.....
Dnesni den jsem stravila celej den doma.Venku je takova zima,ze me tam nikdo nedostal.Vetsinu dne jsem stravila v kuchyni,pak jsem se zabavila velkym uklidem a nakonec jsem se venovala me milovane dcerce.

Jinak dnes jsem si pekne zahresila :-(Pritel si vymyslel,ze chce upect bananovy dort(smes jsem koupila),no a ja si kousek dala.....musela jsem ten svuj vytvor ochutnat.A na obed jsem zhresila zahustenym bramborovym  gulasem-nechtelo se mi vyvarovat.

JIDELNICEK:

snidane-fit chleb,cottage,sunkovy slaam,rajce
svacina-pomelo
obed-bramborovy gulas,fit chleb
svacina-pulka ochuceneho jogurtu
vecere-rizoto se zampiony,mrazenou zeleninou a libovym parkem
tekutiny-2x kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-domaci aktivita
HRICH-BANANOVY DORT



2 komentáře:

  1. Krtkův dort mám moc ráda. :P
    A rozhodně na sebe nebuď nazlobená, že jsi dnes zhřešila, to se holt stává. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ,i ja :-)Pritel a mala jsou hrozne na sladke,tak jim asi budu muset zacit pect dobrutky :-)Akorat na peceni nemam moc vlohy:-(
      Jinak se na sebe nezlobim......nastesti si to sladke nedavam denne :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...