úterý 1. ledna 2013

SOK!!!-6.den

Pekny prvni lednovy vecer v novem roce

Je zbytecne zacinat clanek o vcerejsim Silvestru.Nijak jsem ho neslavila,byla jsem s pritelem a s malou doma,takze se slavil po domacku.:-)

No a kdyz nam zacal ten novej rok ,tak i ja jsem si dala predsevzeti a to hubnuti :-)Jake mate predsevzeti vy?

K HLASOVANI:
Ctenari meho blogu,dala jsem si dohromady vase hlasy a nejvice z vas hlasovalo pro clanky O MEM HUBNUTI ,abych vkladala denne,takze ja i nadale se budu snazit je psat denne :-)Dekuji a jsem moc rada,ze se mnohym z vas me clanky libi a ze je ctete :-)Nekteri inspiruji :-)Dekuji

A uz bych mohla prejit k clanku...
Rano jsem si rekla,ze kdyz zacal ten novej rok,tak ze se znovu prihlasim do stobu do sebekoucinku,tak jsem si stoupla na vahu a cislo,ktere se mi na vaze ukazalo mi zpusobilo SOK.Je teda fakt,ze jsem mela vcera rekla bych odlehcenej jidelnicek a jak jsem si myslela,ze budu vecer hresit,tak jsem skoro ani nehresila,pac coly jsem vypila jen dve sklenicky,pak jsem mela jen 4 chlebicky,2 kousky biskupskeho chlebicku a 2dc sampana.......zbytek snedl pritel s proslovem......TY PRECE HUBNES!!! :-D,takze me zachranil a ja diky nemu zchudla o dalsich 600g,takze moje vaha je 82kg :-)

MOJE TABULKA VAZENI......12.TYDNU HUBNUTI......vzdy po tydnu budu zapisovat vysledky 

Jinak dnes jsem necvicila....prijela k nam navsteva,takze jsem se cele odpoledne venovala navsteve.Ale zitra uz konecne zacina 10 denni cviceni 30 shred day's s holkama Kamcou a Gabcou.
Mala mi uz druhej den zacala chodit spat hned po obede.......tak mam z toho radost,pac se muzu v klidu venovat cviceni :-)Strasne moc se na nej tesim :-)Pokud bude nekdo chtit,tak se muze pridat......budu jen a jen rada :-)

MUJ DNESNI JIDELNICEK:
snidane-jeden mensi chlebicek
svacina-ochuceny jogurt
obed-brambor,plnena kureci rolada,rajce
svacina------------------------
vecere-jeden trojuhelnik pizzy(vysocina,mozarela,eidam,hermelin,kecup)
tekutiny-voda se sirupem,kava s mlekem
pohyb-domaci aktivita



Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...