neděle 13. ledna 2013

NAKUPY VE VYPRODEJICH

Pekne odpoledne....
Tak i ja jsem si dnes s pritelem a dcerkou jela omrknout povanocni vyprodeje s oblecenim.Byly jsme na Zlicine a navstivila jsem par svych oblibenych prodejen a skoro nic jsem si nekoupila,spise se mi ani nic nelibilo :-(Nevim proc,ale ta lonska moda me pripadla takova hrozne divna :-(
Zitra jedu s Viktorkou k jeji dr do poradny,tak se zkusim asi jeste podivat do OC NOVE BUTOVICE anebo pak ve ctvrtek na ANDELU:-)Treba tam jeste neco pekneho ulovim :-)

ME ULOVKY :-)
NENI TO NIC EXTRA,JEN OBYCEJNE VECI......do satniku mi pribyli dalsi dve tricka a jedna mikina:-)



V BRZKE DOBE PRO VAS UDELAM NEJAKOU SOUTEZ O NEJAKE MALE CENY:-)


4 komentáře:

  1. Pěkné! :-) Já myslím, že i takové basics (obyčejné/základní) věci se hodí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji:-)Jj,to urcite,v tech ja chodim nejradeji.Stejne nikam nechodim jen do obchodu,na hriste nebo s maminkama do Kuliskova,takze to staci :-)

      Vymazat
  2. No super :) Já na výprodeje nešla :( začínáme docela šetřit na autíčko, které chceme do konce roku, tak jsem zvědavá jak se nám to povede. Ale pokud se mi podaří hubnout, tak mám opět skoro novej šatník, protože malých věcí a skoro nových mám půlku skříně :D Jsou to sice kousky, které jsem si pořídila těsně před otěhotněním, což bylo před víc jak dvěma lety :D Tak užívej nových kousků a brzo pořiď další a třeba i zase o něco menší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji:-)No,my auticko mame :-)nemeli jsme ,co delat,tak jsme se jeli podivat a spise tak zabit nedeli v nakupnim centru :-)Jj,urcite postupne budu porizovat dalsi kousky,ted to nechci moc prehanet,pac jeste porad budu hubnout a bylo by mi to akorat velke :-)Ted uz jsem na velikosti L :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...