sobota 26. ledna 2013

MESIC ZA MNOU A 3.DEN 30SHRED DAYS 2

Pekny vecer...
Dnesni den jsem dopoledne stravila na nakupu a zbytek dne doma.
Po obede jsem uspala malou azacvicila si treti den 30SD 2 levelu....to cviceni je fakt mazec,vzdy me po nem uplne boli cele telo :-D
Pak jsem si s malou hrala ,spise cetla basnicky... a venovala se domacnosti  a chystala nam veceri.
Po veceri jsem si pak jeste zacvicila na par minut Pilates....takze mam dalsi cviceni,kteremu se budu venovat :-)


No a na to,ze jsem cvicila jen chvilku,tak jsem citila kazdicky sval v mem tele :-D

Dnesni jidelnicek jsem si nezapisovala,vynechala jsem dopoledni svacinku a bohuzel jsem mela obed kupovanej v tescu a nikde na netu jsem nenasla hodnotu smazenych cinskych nudli s kurecim masem a zeleninou.Kdyby jste nekdo mel kj,tak mi ho prosim pisnete do komentu,dekuji.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-celozrnny chleb,maslo,hermelin,rajce
svacina---------------------------------
obed-smazene cinske nudle s kurecim masem a zeleninou,rajce
svacina-bily jogurt,cerealni polstarky
vecere-smakoun na paprice,zampionech,rajce,celozrnny chleb
tekutiny-kava s mlekem,voda s citronem
pohyb-nakupovani,domaci aktivita,30DS,pilates



smakoun,zampiony,paprika

zampiony

pridame papriku

pridame smakouna

a jime :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...