neděle 13. ledna 2013

ME PROMENY V HUBNUTI BEHEM 7.MESICU

Tak pro dnesek vas jeste jednou zdravim :-)

Ze zacatku bych se chtela omluvit,ale dnesni den jsem mela krom nakupu katastrofalni,takze jsem dnes ani me hubnuti neresila a skoro jsem ani nejedla....nemela jsem jsem vubec chut jist a uz vubec ne naladu na jidlo.Zdrave jsem akorat snidala a dala si banan na svacinu,ale obed jsem si spalila,takze jsem si dala mensi jitrnici s fit chlebem,na svacinu krtkuv bananovy dort a na veceri Fit chleb s tvaruzkovou pomazankou :(
Zitra se uz ale polepsim a zase najedu na svuj rezim....

Tak a ted k mym promenam-za 7.mesicu jsem udelala kus prace a zhubla jsem 13kg.Na fotkach jsem zacala s vahou 93kg,ale mela jsem 95kg.















35 komentářů:

  1. Vidím, že všechen tuk ti jde do bříška, takže ti moc přeju, aby z něho pomalu, ale jistě odpochodoval. :))
    Je fajn, že ses dala na hubnutí, poněvadž tuk v bříšku je pro člověk nesmírně nebezpečný, napomáhá různým onemocněním orgánů, snižuje výkonnost srdíčka a mnoho dalších věcí.
    Jinak pokrok jsi udělala moc krásný, jde vidět, že na první fotce "před" je bříško taková kulička, kdežto na fotce "po" už se ti začíná střed těla tvarovat. Jen tak dál, držím pěsti! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se ještě mohu dodatečně zeptat. Takovou váhu jsi mívala běžně, nebo se ti tak navýšila hlavně po porodu?

      Vymazat
    2. Kriss,moc dekuji :-)Presne jak pises,vsechno s emi to nahromadilo v brise a ted s eto snazim pomalu a jiste seklepavat,takze mam jeste kus pred sebou :-)Ale ja si verim a zvladnu to:-)A mam hlavne vas,ktery mi s tim pomahate :-)
      Nene,moje vaha byla mezi 65kg -70kg......ted s echci vratit zpet na vahu 70kg......na 95kg mi to vybehlo po porodu :-(a to jsem jeste 3.mesice pred tehotenstvim prestala kourit,pak jsem zjistila,ze jsem tehotna,v sedmem mesici tehotenstvi mi zjistili tehotenskou cukrovku a rok od porodu mi neslo zbavit se tech tolik prebytecnych kil......az pak diky kamosce Domce,ktera me na hubnuti navedla jsem zacala jinak jist a venovat s eaktivne cviceni :-),no amuj vysledek uz znas :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, dle tvých fotek vidím, že ti to hodně zůstává na břiše. Je to jasný signál toho, že hladovíš. Nedáváš tělu dostatek energie a ono si nechává uložené tukové zásoby hlavně v oblasti břicha. Hladověním zhubneš kde co, bohužel to žádané břicho skoro vůbec.
    Přidej na jídle i živiných, k tomu sportuj a půjde ti to daleko líp.
    Jelikož hubneš docela dlouho, vřele ti doporučuji diagnostiku na InBody, kde ti naměří (kromě jiného) tvůj bazální metabolismus a doporučí výšku denního přijmu.
    Dostala jsem poukázku na tuhle diagnostiku od Ježíška. Byla jsem tam na začátku roku. K mému zděšení jsem zjistila, že mám bazální metabolismus 7200kJ a mým nesmyslným stanovením svého denního příjmu 7000kJ jsem se akorát tak trápila hlady, byla unavená, podrážděná, bez energie.
    Nyní jím na 8500kJ a více, cvičím Rutinu, jsem plná energie a kupodivu hubnu.
    Už jenom tvůj obrázek na blogu (přeškrtnuté sladké) svědčí o tom,že s tím hodně bojuješ a úplně zbytečně.
    Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,jj,zustava na brise,ale uz to neni tak hrozne :-)Nerekla bych,ze hladovim.....jim tolik kolik snim,ale jsou to takove porce,ze teda fakt nehladovim :-)Promin,ale nebudu vyhazovat potrebne penize za diagnostikovani meho bazalniho metabolismu.Podle toho jak cvicim,tak muj denni prijem ma byt pres 9600kj.Jinak jsem ted mela par dni volno,ale ode dneska zase zacinam cvicit a nestradam energii-naopak a s hubnutim take nemam problem :-)
      K tomu obrazku na blogu-praveze se sladkym vubec nebojuji...jo,obcas si ho dam ,ale nikdy jsem ho nevyhladavala:-)
      I tobe hodne stesti .

      Vymazat
    2. Jinak Darjo,dekuji za radu :-)

      Vymazat
    3. Dobrý den,
      bohužel, pokud tuk zůstává na břiše, tak je někde v jídle něco špatně. Buď v množství nebo v jeho skladbě. Kdyby bylo všechno v pořádku, šel by tuk dolů rovnoměrně.
      A pokud vnímáte 200-300 jako vyhazování, i když jde o investici do Vašeho zdraví, tak pak ano, neinvestujte. Ale určitě zkuste ve svém okolí najít aspoň váhu, která by vám ukázala, jestli hubnete tuk. Dle fotek soudím, že moc ne.

      Vymazat
    4. Dobry den,aha...tak to jo,dekuji za radu :-)Podivam se na to.....no,je fakt,ze jsem si ted jidelnicek moc nehlidala,jen jsem si ho tedy vazila,ale nezapisovala do tabulky,ale vim,ze s ek tomu musim vratit,pac tak mam aspon prehlled,jestůi jim spatne nebo ne.
      Bohuzel jsem nevedela kolik stoji diagnostikovani bazalniho metabolismu,tak jsem napsala,ze nebudu vyhazovat penize.Kdyz budu chtit,tak si na to treba zajdu:-)
      Vahu na mereni tuku ma doma,a zkousela jsem se tak merit,ale bohuzel mi to nefunguje :-(Jinak se urcite poohlidnu.
      Dekuji a preji pekny den :-)

      Vymazat
  3. ahoj
    taky si všímám tuku na břiše,jestli mohu doporučit,velká snídaně,svačina,oběd,svačina,večeře velká jako oběd a druhá večeře
    já hubnu od ledna a do dnešního dne,cca 14 dní,mám přes pupek -9cm,nehladovím,nemám chutě na sladké
    hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj,dekuji za radu......jim 5x denne,to mi staci......ale ted jsem mela obcas frmol,nebo jsem nemela hlad,tak jsem moc nejedla.....tobe take hodne stesti

      Vymazat
    2. ahojky nevim jak se jmenujes jsem anonimni chtela bych se zeptat ja teda zacala pred 14 dny cvicit Jillian Michaels a chtela bych poradit s tim jidlem vubec nevim jak pocitat kalorie nebo jak poznat kolik jake jidlo ma kalorii jinak teda bastim od te doby co cvicim docela dost pred cvicenim jsem spis prave moc nejedla pac jsem si myslela ze tim zhubnu ale ted jsem pochopila ze jist musim abych zhubla a mela energii na cviceni snidam svacim objedvam svacim vecerim ale vecer po veceri spis uz nic nejim tak nevim jestli je to spatne jinak jim ve smes tmave pecivo s pomazankovym maslem sunkou a k tomu kopec zeleniny na objed si dam vetsinou nejake maso a malo brambor nebo ryze svacinky mam bud jogurty nebo kolac z mrkve jablek a celozrne mouky co jsem nasla na strankach zrdrave vyzivy a treba banan nebo jine ovoce a vecer toustiky 2 z tmaveho peciba pomazankoveho masla sunky a tvrdeho syru a zeleninu tak se chci poradit jestli je to spravne nebo spatne dekuji za odpoved Michaela :-)

      Vymazat
    3. jinak zapomela jsem podotknout ze teda za 11 dni ani cm dole :-( takze spravne to asi nebude kdyz koukam ze vy mate za 14 dni 9 cm ja chci takyyyy jen potrebuju radu jak na to pocitani tech kalorii dekuji za odpoved :-)

      Vymazat
  4. 93-95 kg a 82,4 kg je krásný rozdíl. Ale pořád stejné džíny. Něco tady bude špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji,jinak ty dziny uz mi pekne padaji a na pasku jsem si delala novou dirku :-)

      Vymazat
    2. no na těch kalhotech to teda vidět není, vždyt je máte pořád upnuté.
      já když zhubla prvních 8kg tak už jsem musela kupovat nové věci, protože to na mě viselo, kila mi šla dolů rovnoměrně

      zdena

      Vymazat
  5. Jojo rozdíl teda vidět není skoro žádný, to říká i manžel, když fotky viděl. Prostě hladové jídelníčky, ale paní si to vymluvit nenechá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajimavy:-D To se chce mila pani lepe koukat :-)Zvlastni je,ze si toho vsimlo tolik lidi...ale tezko se soudi z nejakych fotek,ktere zvetsuji,ze:-D Kdyby jste me znala osobne a videla me pred a po,tak mluvite trosku jinak.Jak uz jsem rekla,me porce jsou normalni,nejsou hladove!Necham si poradit,ale urcite ne od tech,co tomu nerozumi!!!Pro vas se me jidelnicky zdaji hladove,pac vase porce asi jak to tak vypada budou nemale :-DJinak dekuji za komentar a preji pekny vecer

      Vymazat
    2. tak to jste u mě na omylu, že nevím co je u hubnutí normální porce :-D sama jsem vloni zvládla dát dolů 30 kg :-D a určitě ne teda takovým jídelníčkem jako je ten Váš. By mě zajímalo, kolik jste na 13 kg dala dolů cm přes břicho? Protože ty cm vypovídají o tom, jestli hubnete správně :-P Já teda dala dolů 35 cm přes břicho, tedka se pochlubte vy :-D

      Vymazat
    3. no vidite,to vam gratuluji....:-)Dala jsem dolu pres bricho cca 20cm.Nebudu se s vami pretahovat a dohadovat.
      No a neni lepsi rovnou poradit,co zmenit,kde pridat atd?,nez se dohadovat?
      Ono je asi lepsi priste ze zacatku napsat,ze jste take hubla atd. a ze by jste rada poradila,nemyslite?Mozna,kdyby jste takhle zacala ,tak bych vas neodflingla .-)

      Vymazat
    4. Dovolím si vložit jednu fotku

      http://4.bp.blogspot.com/-b0CrixlaC74/UIkkFyOvNeI/AAAAAAAALr4/Z95YUinesPA/s400/10.jpg

      Paní má v pase rozdíl 15cm. To musíte sama uznat, že u Vás, i když uvádíte 20cm, tak je rozdíl minimální.
      Asi to celé tady špatně chápete. Všichni se Vám snaží pomoct a poradit, aby jste hubla tam, kde opravdu potřebujete. Ale vy si bohužel poradit nenecháte. Zřejmě Vás to břicho až tolik netrápí...

      Vymazat
    5. Jani,ted jsem psala,ze si poradit necham,ze jsem se zamyslela nad mymi jidelnicky a budu rada za vase rady :-)
      Dekuji :-)

      Vymazat
    6. To je moc dobře. Už kvůli tomu, že máte malou dcerku a ta stoprocentně potřebuje, aby její matka byla zdravá. Zjistěte si Váš bazální metabolismus, inspirujte se zde http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/2013/01/optimalni-prijem-pri-hubnuti-nejen-ten.html a přestaňte trápit tělo hlady, i když třeba reálně hlad necítíte. Tělo se Vám za to odvděčí tím, že bude shazovat tuk a nabírat svalovou hmotu. Základ je naprosto jednoduché - kvalitně a dostatečně jíst, dostatečně pít, kvalitně spát a dostatečně se hýbat. Ať se Vám to konečně podaří.

      Vymazat
    7. určitě doporučuji poslechnout holky a začít jíst pořádně a zapisovat si jídelníček, třeba do toho stobu a jíst vyváženě, vám ve vašem jídelníčku chybí i dost bílkovin. Snažte se jíst opravdu 5x denně, nevynechávat svačiny, je zbytečné jíst naposledy v 18 hodin, syn dlouho vstává, snídám kolikrát až v půl desáté nebo v deset, oběd si dám klidně už ve 12 hodin a tím, že chodím spát až okolo půlnoci, tak většinou večeřím ve 20 hodin. A vůbec ničemu to nevadí i přes to šla váha krásně dolů. Je zbytečné hladovět. Jo a určitě se snažit vyrovnat trochu jídelníček aby jste jedla větší snídani, oběd a večeři a menší svačiny, protože kolikrát máte malou snídani a velkou svačinu.

      Vymazat
    8. Dekuji,na odkaz mrknu :-)A ja uz jsem vam psala,tak kdykoliv muzete sledovat muj blog a radit :-)

      Vymazat
    9. ok,za chvilku budu vkladat jidelnicek.....zapisovala jsem si ho a celkem jsem ho premrstila,tak muzete i nadale sledovat me denni zapisky a radit,diky :-)

      Vymazat
  6. Také musím souhlasit s komentáři nad sebou. Hladovíte, ale nejspíš Vám to nikdo nevymluví.. přečetla jsem si pár vašich jídelníčků a opravdu žalostné. Copak nevidíte, že vůbec nehubnete v pase???
    Rozhodně nejíte kolem 9tis KJ.
    Možná jednou prozřete - až dojde k jojoefektu. Nevím proč se bojíte jíst. Já zhubla 25kg s 8-9tis KJ za den - stále plné břicho, energie na rozdávání a úsměv na rtech.
    Zamyslete se nad sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za vas komentar,ale uz to nebudu komentovat.....
      Jojoefektu se nebojim!!!
      Uz jsem se zamyslela!!!
      Pekny vecer

      Vymazat
  7. Moniko, omlouvám se že to tak musím říct, ale vy jste opravdu natvrdlá!!!!!! každý se vám tady snaží poradit, a vy si pořád melete svou. to že máte hladové jídelníčky, nebo že vám ostatní píšou, že hladovíte, není myšleno tak, že musíte mít hlad, ale ŽE HLADOVÍ VAŠE TĚLO NA POTŘEBNÉ ŽIVINY!!!!!!!!! sice klidně můžete jíst 9000Kj, ale v jakém složení?? samé tuky a cukry a to nejdůležitější bílkoviny vám tam pořád chybí. Když sníte kilo čokolády, tak taky vaše tělo dostane 9000kj, ale myslíte, že vaše tělo bude spokojené?????
    to že nemáte hlad neznamená, že vaše tělo netrpí. když sníte 3kila zeleniny, tak váš žaludek bude plný, hlad mít nebudete, ale tělu budou chybbět veškeré potřebné živiny.

    důkazem toho všeho je právě ten pupek, co i přes zhubnutá kila, pořád máte. o viscerálním tuku (pokud vůbec víte co to je) ani nemluvím. zhubla jste určitě převážne svaly, ale to je vám zřejmě jedno, protože kdyby jste si to uvědomovala, tak konečně poslechnete užitečné rady a začnete pořádně jíst. a tím pořádně nemyslím obrovské porce, ale bohaté na bílkoviny atd.

    katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slova natvrdla atd. si laskave odpustte,dekuji!!!
      Jinak uz se tu zminuji potreti-NAD SVYMI JIDELNICKY JSEM SE ZAMYSLELA PO CTENI TECHTO KOMENTARU!NECHAM SI PORADIT!

      Vymazat
  8. Probůh, vždyť ty špeky máte pořád stejné. hlavně na břiše, které teda dolů nejde ani náhodou. každý odborník na fotografie, který si dokáže změřit ohniska vzdálenosti vám řekne, že jste nezhubla ani centimetr přes břicho, natož dvacet, když sukni máte tu samou a natlačenou stále. po dvaceti centimetrech by na vás visela. Je to hnus a nejhorší na tom je, že se snažíte o svých pravdách přesvědčovat i jiné, kteří by měli mnohem větší šanci bez vašich rad. ale tohle nemá cenu komentovat, vy jste zatemnělá a zatemnělá taky zůstanete.

    OdpovědětVymazat
  9. Do prcic, kur-va fix!!!!! Monco, kasli na zavistivy, hloupy lidi, kteri maji misto mozku z piva kostku. Chytry jak radia vsichni, fakt. Ridej se pouckama, jak zhubnout v povanocnim vydani Blesku, co si pretely, kdyz sly ze samosky domu a honej si triko. Za deset let budou mit vsechny tyhle nadhery 200kg-jojo efekt tramtadadaaaaa! Zavist, zavist, zavist!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co máme prosímtě závidět ? Jen jí tady holky radí jak co nejefektivněji zhubnout. Bohužel to říkají trochu drsnějším slovem, protože po dobrým jí to už tady říkali a nic. Nechápu jak jí v tomhle můžete podporovat a ten slovník ? No neříkám nic dlaždič hadr :)) Sama musíte uznat, že proměna je minimální. Když už se do toho hubnutí pustila, tak ať jdou vidět výsledky. Musí prostě na tom jídelníčku zapracovat a myslím, že už to sama zjistila. Doufám, že si z těch komentářů vzala rady k srdci a za další půl rok nám spadnou brady dolů, jaká to bude proměna :)

      Vymazat
  10. Ja Moncu znam osobne, takze vim, jakou cestu uz usla:-) bohuzel fotky zkresluji

    OdpovědětVymazat
  11. kazdopadne by to vsecko vypadalo lepe, kdyby si poridila sukni a rifle ve svy velikosti :-) pak by nepretykala a vypadala o dost lip :-)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...