pátek 11. ledna 2013

EUCERIN Zklidňující tělové mléko 12 % Omega

Pekny vecer...
rozhodla jsem se dnes vlozit jeste jeden clanek.Predchvili jsem si davala sprchu....jako vzdy jsem pouzila opet cokoladovou baleu young....ja se do ni proste zamilovala.:-)

Ale proc jsem se rozhodla psat tento clanek?Dnes jsem se tak prohrabovala ve svych vecech a narazila jsem na par vzorecku znacky Eucerin a tak jsem si rekla,ze je odzkousim na sobe...udelala jsem ze sebe pokusneho kralika....zatim teda u jednoho vyrobku a to u zklidnujiciho teloveho mleka.

Abych pravdu rekla,tak to trosku flakam a po koupeli se zadnym telovym mlekem nemazu a asi to je chyba,pac to nejspis muze byt i duvod toho,ze se ma pokozka vysusuje a obcas me i svedi.Nejvetsi problemy jsem s tim mela v obdobi tehotenstvi:-(,ted uz to neni tak caste.

NECO O ZNACCE EUCERIN:

Historie značky EUCERIN se datuje od roku 1900, kdy vědec Dr. Isaac Lifschütz učinil průlomový objev v oboru farmacie a vyvinul první stabilní masťový základ, kterému dal řecký název EUCERIN (krásný vosk). V současnosti patří EUCERIN k vysoce uznávaným a preferovaným dermokosmetickým značkám. Dermatologové doporučují tyto výrobky zejména proto, že udržují pokožku ve vynikající kondici a vyhovují také specifickým potřebám citlivé, oslabené či nemocné pokožky. Vědci laboratoří EUCERIN spolupracují s předními dermatology a při vývoji nových výrobků využívají nejvyšší dermatologické standardy. Společnost používá pouze pečlivě vybrané a klinicky testované účinné látky a garantuje tak nejvyšší kvalitu svých produktů.



EUCERIN Zklidňující tělové mléko 12 % Omega 
Tělové mléko pro každodenní péči o suchou, zarudlou a svědící pokožku. Ideální jako doplňková péče při dermatologické léčbě atopického ekzému i v akutní fázi onemocnění. Speciální jemné složení je ideální i pro kojence a batolata. Neobsahuje alkohol, barviva, lanolin a parfemace.
Účinky:
  • složení s omega-6 mastnými kyselinami účinně zvláčňuje pokožku a obnovuje ochrannou kožní bariéru,
  • licochalcon zklidňuje podráždění kůže a redukuje její zarudnutí,
  • okamžitě mírní svědění pokožky,
  • lehce vstřebatelná emulze "voda v oleji" se snadno roztírá,
  • výrazné zmírnění svědění a napětí pokožky. Pokožka získá novou hebkost a bude dlouhodobě chráněná před dehydratací.
Jak používat
Aplikujte 1 - 2x denně (v případě potřeby i vícekrát) na čistou, osušenou pokožku a lehce rozetřete.



JA TENTO VYROBEK DNES POPRVE VYZKOUSELA A MUSIM PRIZNAT,ZE JSEM S NIM SPOKOJENA.POKOZKA MI PRIJDE HLADKA,KRASNE PROMASTENA,BEZ NEJAKYCH ZNAMEK SVEDENI.URCITE MUZU DOPORUCIT TEM,KTERY MAJI PROBLEMY SE SUCHOU POKOZKOU,SVEDICI POKOZKOU ATD.

CENA JE TROSKU ODRAZUJICI,PAC ZA 250ML VYROBEK ZAPLATITE CCA 500KC.

NO A JA SE OPET ZACNU MAZAT TELOVYMI MLEKY,ABYCH SE PROBLEMUM VYHLA,PAC ZAPLATIT 500KC ZA TOTO  TELOVE MLEKO SI DOVOLIT NEMUZU.....



2 komentáře:

  1. Je to sice dražší, ale určitě to nejsou vyhozené peníze, to mi věř. Občas máme v lékárně nějaké vzorečky a velmi ráda je na sebe vždycky vypiplu :)

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...