sobota 26. ledna 2013

DIETNI JIDELNICEK 3

SNIDANE

POMAZANKA S CELOZRNNYM PECIVEM
150G pomazanky,80g celozrnneho peciva

pomazanka:200g kedlubny,250g tvarohu polotucneho,1 lzicka horcice,sul,pepr,petrzelka,1 vejce natvrdo

ZELENINU NASTROUHEJTE NAJEMNO,SMICHEJTE STVAROHEM A NASEKANYM VYJICKEM,OCHUTTE   A NAMAZTE NA BAGETU.OZDOBTE LISTOVYM SALATEM A DALSI ZELENINOU DLE LIBOVOLNE VOLBY.

SVACINA

COTTAGE S NASTROUHANYM JABLICKEM A SKORICI
150g cottage syru,100g jablko,skorice

JABLICKO NASTROUHAME DO SYRU COTTAGE A POSYPEME SKORICI.

OBED

TESTOVINOVY SALAT S HOVEZIM MASEM
100g drobnych celozrnnych varenych testovin,100g brokolice,80g hovezi svickove.30g bileho jogurtu 3%,1 lzice tofunezy,1 lzicka octa balzamiko,1 lzice nasekane cerstve bazalky,100g rajcat nadrobno nakrajenych,1/4cervene cibule,100g libovolne zeleniny,sul

TESTOVINY UVARTE PODLE NAVODU A NA POSLEDNI 2 MINUTY VLOZTE I BROKOLICI.SCEDTE.PREDEHREJTE GRIL.MASO GRILUJTE NEBO OPECTE NA PANVI PRI STREDNI TEPLOTE ASI 2 MINUTY Z KAZDE STRANY.POTE HO NAKRAJEJTE NA TENKE PLATKY.SMICHEJTE JOGURT,TOFUNEZU,BAZALKU,OCET ASUL DOHLADKA.VSECHNY INGREDIENCE SPOLECNE PROMICHEJTE.PODAVEJTE S CERSTVOU ZELENINOU.

SVACINA

GRILOVANA ZELENINA
1/2 cervene papriky,1/4 stredni cukety,1/4 cervene cibule,20g hub,1 lzicka olivoveho oleje,1 lzicka octa balzamiko,sul,pepr,oregano

PREDEHREJTE GRIL,PLECH LEHCE POTRETE OLEJEM.VE VELKE MISCE SMICHEJTE ZELENINU,ZAKAPEJTE OLEJEM,POSYPEJTE OREGANEM,PROMICHEJTE A  DEJTE V JEDNE VRSTVE NA PLECH.GRILUJTE ASI 15 MINUT A BEHEM PECENI ZELENINU PROHAZEJTE.SMICHEJTE BALZAMIKO,SUL A PEPR.TOUTO SMESI ZELENINU PRI SERVIROVANI POTRETE.

VECERE

BYLINKOVE KURE S BRAMBORAMI
1 lzice kerbliku nasekaneho 1/4 hrsti petrzelky cerstve nasekane,1 lzicka cerstve bazalky nasekane,80g kysane smetany light,sul,pepr,120g kureciho prsa,2ks mlade cibulky,50ml sucheho bileho vina,1 lzicka masla,100g varenych brambor,200g libovolne zeleniny k podavani

TROUBU PREDEHREJTE.KURE OSOLTE A  OPEPRETE.BYLINKY PROMICHEJTE SE SMETANOU,OPEPRETE A OSOLTE.DO ZAPEKACI NADOBY VSYPTE JARNI CIBULKU,ZALIJTE VINEM,OSOLTE A OPEPRETE.NA TO POLOZTE KURE.NANESTE OCHUCENOU KYSANOU SMETANU.POKLADTE MASLEM A PECTE DOZLATOVA.PODAVEJTE S VARENYMI BRAMBORAMI A ZELENINOU.
ZDROJ:fitness tv
zdroj:zdrave hubnuti

12 komentářů:

  1. Ahoj, celkem mě překvapil cottage s jablkem a skořicí. Mohu se optat jak to chutnalo ??? A jaký cottage si použila ? Já si parkrát koupila od meggle a ten mi vůbec nechutná, na to jak je drahej :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,domco,jeste jsem to nezkousela,ale urcite vyzkousim.....taky mi to prislo zvlastni....Bohuzel ted nemam doma jablka,ale jak si je koupim,tak vyzkousim a pak dam vedet.Jidelnicky s recepty mam ze svych zdroju,z kterych se obcas inspiruji :-)
      Jinak ja jsem cottage nikdy nemusela,ale ted uz mi nevadi...kupuji si ty od Meggle.....zvykla jsem si na tu jeho chut :-)

      Vymazat
    2. cottage s jablíčkem a skořicí je moc dobrý .Já to jím už dlouho čarodějnická Matylda

      Vymazat
    3. super :-)tak ja jak pojedu do mesta,tak jdu pro jablka a cottage a budu to papat take :-)dekuji :-)

      Vymazat
    4. Mně už nechutná, přejedla jsem se ho skrz tu soutěž :D Aha, já myslela, že je to tvůj jídelníček :) Hoď tedy pak recenzi :) Prosímtě a ještě jedna otázka :) Kdysi jsem tu četla článek s banánovým koláčem. Mohla by si mi poslat odkaz na ten článek s receptem ? Nemůžu to najít :)

      Vymazat
    5. JJ,to naprosto chapu.....
      recenzi na to papani urcite udelam :-)Diky za tip :-)
      tady mas ten odkaz : http://themumsdiary.blogspot.cz/2012/12/nay-banana-cake-od-kamcii-prefer-to-be.html

      Vymazat
  2. 150g cottage,100g jablka skořice
    jablíčk nastrouháme 885kj matylda

    OdpovědětVymazat
  3. Tak cottage na sladko jsem ještě neměla. Chm, možná vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...