pondělí 21. ledna 2013

Cvičení na rotaně


Cvičení na rotaně

Jak cvičit na rotaně. 
Rotana, nebo-li rotační disk slouží k hubnutí a posilování v oblasti boků a šikmých břišních svalů.
Na rotaně se provádí krátké otáčky ze strany na stranu. Tím působíme na boky a bříško.
Na větší rotaně (průměr 40 cm) se dají posilovat i nohy tím, že je dáme dále od sebe.
Dále platí běžné rady pro cvičení k hubnutí
  • cvičte alespoň 30 minut, teprve poté budete hubnout
  • pro zhubnutí cvičte nejlépe ráno na lačno
pokud vás začne při rotování píchat v boku, zkuste zpomalit, nebo zhluboka dýchat
TAK JA JSEM NA TO ZVEDAVA...
DNES JSEM SI DALA MISTO 30 MINUT JEN 15MINUT,PAC JSEM PORAD NACHLAZENA A NECHCI TO NEJAK PREHANET,ABYCH PAK NELEHLA UPLNE...PRISTI TYDEN ME CEKA MERENI,TAK JSEM PAK ZVEDAVA NA VYSLEDKY :-)

MATE S ROTANOU NEKDO ZKUSENOSTI?
DEKUJI


4 komentáře:

  1. Monulinko, to vypadá super. Kde a zakolik jsi rotanu sehnala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ,lakave:-)Sehnala jsem ji v tescu,pred 14dny ji tam meli v akci za 100kc.Ja ji tam kupovala za tu cenu jeste minulej tyden,tak treba tam jeste bude :-)

      Vymazat
    2. je, děkuju. Musim tam zajit az se uzdravim:)

      Vymazat
    3. to urcite bez.....snad jeste bude za takovou cenu

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...