neděle 13. ledna 2013

Břišní tuky je třeba spalovat aerobním cvičením

Tak mi dnes pritel poradil,ze pokud se chci zbavit toho prebytecneho tuku v brise,tak at misto posilovani se zacnu venovat behani a jizde na rotopedu.Chvilku jsem nad tim premyslela a pak jsem si na netu nasla tyto slova.


Kdo se chce zbavit břišního tuku, musí vsadit na běh, jízdu na kole či plavání. Aerobní cvičení totiž jako jediné spaluje břišní tuky velmi efektivně a mnohem rychleji, než jiné formy pohybu.

Nadměrné zásoby břišního tuku jsou přitom velmi nebezpečné, neboť bylo dokázáno, že kdo má v bříšku příliš „sádla“, ten častěji onemocní se srdcem, má diabetes a některé formy rakoviny.


Posilování je výborné pro zvýšení síly a objemu svalové hmoty. Ale pokud má člověk nadváhu, což mají dnes až dvě třetiny populace, a chce zhubnout břišní tuk, aerobní cvičení je naprosto nejlepší formou spalování těchto tuků.



No a ja jsem presne ten pripad-mam nadvahu a mnoho tuku(sadla)v brise :-(Takze jsem se dnes rozhodla,ze k posilovani JILL pridam ted pres zimu jeste jizdu na rotopedu,tanec na stepmanii.A pres jaro  a  leto budu zase skakat pres svihadlo,zacnu behat a obcas si pujdu zaplavat :-)


4 komentáře:

  1. Naprostý souhlas! :))
    Co se týče těch aerobních cvičení, tak např. Jillian, se kterou cvičíš, je do svého programu často zařazuje. ;) Ovšem dle mého názoru je Jill více na posilování, mám zkrátka ten dojem. Pokud bys nechtěla jen "obyčejný" běh nebo jízdu na rotopedu, vyzkoušej Zuzku Light, pokud na ni budeš mít odvahu (já se k ní ještě propracovávám, přeci jen je to docela nářez). :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji :-)
    No,ja si prave taky rikam,ze je cim v programu ma :-)Ale rekla bych,ze kdyz jsem pres leto jezdila na rotopedu a skakala pres svihadlo ,tak jsem vide hubla :-)Na ZuzkuLight jsem koukala,na youtube ji mam dokonce ve sledovani...to jeji cviceni je mazec a casem s ek nemu urcite chci take dostat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S tím určitě souhlasím a přeju hodně štěstí, Moni :) Já už se nemůžu dočkat až přestane zima a začnu zas jezdit do práce na kole!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)Bohuzel jsem ted nemocna,tak necvcim :-(pekne me to stve,ale bonjim se,ze se mi to nachlazeni pak jeste zhorsi,kdyz bych zacala cvicit....no,jsem zvedava,kdy se uzdravim....

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...