pátek 4. ledna 2013

9.DEN HUBNUTI A 3.DEN JILL

Pekny vecer...
Dnesni den jsem vetsinou stravila mimo domov,takze se nezaleknete mych svacinek.
Dopoledne jsem se jela projet do vedlejsi vesnice na postu,kde jsem stravila cca 15 minut.pak jsem dalsich 45 minut preslapovala na zastavce  a cekala az mi pojede autobus.Bohuzel tu jezdi jen jeden bus kazdou hodinu.
Domu jsem se vratila na obed,rychle upekla kureci stehna.Behem peceni jsem se rozhodla jit zacvicit 3.den 30shred day's a tentokrat jsem si na cviceni vzala 5kg cinky a pekne jsem se u cviceni zapotila.Dnes uz s emi cvicilo mnohem lepe,pac uz jsem ani tolik necitila bolest svalu.Ono se rika,ze ty zacatky jsou kriticke  aja uz je nejspis prekonala.Zitra se budu tesin na nas 4.den s holkama Kamcou a Gabcou :-)Cvicit s vice holkama je fakt super......opravdu doporucuji,pac ten,co napise,ze uz ma odcviceno,tak uplne skvele nakopne ty dalsi cvicici osoby :-)Holky,dekuji :-)
Po obede jsem pak s rodinkou jela na navstevu,na nakup a zbytek vecera travim doma.

JIDELNICEK:
Omlouvam se,ale dnes vam nevlozim tabulku se semaforky-nezapisovala jsem si ji.
A jeste do toho jsem mela dnes dva prohresky ve svacinkach.

snidane-140tvarohovocesnekova pomazanka,125 g vicezrnny chleb
svacina-kinder paradise buchticka-hrich
obed-200g kureci stehno,200g ryze,100 g kysely okurek
svacina-dva kousky rolady-hrich
vecere-125g kureci stehno,100g rajce,75g vicezrnny chleb
tekutiny-kava s  mlekem,voda se sirupem
pohyb-30shred days s 5kg cinkami

2 komentáře:

  1. krasny, uzasna jsi a ten novej vzhled je top!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-)Jsem rada,ze se libi.....uz ho nejspis ani menit nebudu :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...