čtvrtek 3. ledna 2013

8.DEN HUBNUTI A 2.DEN JILL

Pekny vecer
Dnesni den jsem stravila celej doma.Puvodne jsem si naplanovala,ze si zajedu na postu,ale venku u nas bylo uz od rana osklive,destivo,tak jsem radsi zustala doma.No,a kdyz jsem videla predpoved na dalsi dny,tak jak to tak vypada,tak nam brzy budou hlasit,ze zacina jaro,leto a zima nikde.To neni normalni,aby v lednu hlasili 9°C.

Vstavala jsem v osm hodin,posnidala jsem a premyslela,co s nacatym dnem.Pred svacinou jsem si dnes zacvicila 30shred day's.Tentokrat jsem necekala,az ,mala usne a sla jsem si zacvicit,i kdyz si hrala.Jak jsem zacala cvicit,tak vedle me stala akoukala na me,pak se mi smala a nakonec me kontrolovala,jestli cvicim spravne.No,a abych toho nemela malo,tak mi sedla na bricho,abych mela nejakou zatez.Chytra to holka :-)
Pak jsem uvarila vynikajici zeleninovy obed,napapali jsme se a sla jsem uspat malou....a co myslite,kdo spal driv?No,samozrejme jsem usla ja:-D A proc?Unavila me JILL :-D
Zbytek dne uz jsem stravila doma,venovala se male a opet domacnosti a nakonec jsem podruhe upekla domaci tmavej vicezrnny chleb :-)

CVICENI:
Po vcerejsim prvnim cviceni me pekne boleli svaly v celem tele,ale dnesni cviceni jsem zvladla uplne skvele :-)Zitra se pokracuje:-)

JIDELNICEK:musim na nem jeste poradne zapracovat,aby semaforky svitily,tak jak si preji,aby svitily a to ZELENE

snidane-75g vicezrnny chleb,50g zeleninovy cottage,25g sunka,75g rajce
svacina-100g mozarella,75g rajce
obed-zapeceny lilek,brambor-175g lilek,50g sunka,25g eidam,200g varenych brambor
svacina-100g rajce,100g zluta paprika
            4g nescafe,4g cukru
vecere-125g javoricky parek se syrem,4 g horcice,50g vicezrnny chleb
tekutiny-voda se sirupem
pohyb-domaci aktivita,druhy den 30shred day's




ZAPECENY LILEK
lilek
sul,pepr,oregano
cesnek
olej nebo maslo
sunka nebo jakykoliv salam
eidam
LILEK NAKRAJIME TAK,ABY  SE NAM DAL ROZEVIRAT.POSOLIME A CHVILKU NECHAME ODSTAT.POTOM DO KAZDEHO ZAREZU DAME PLATKY SALAMU,DAME OREGANO,PEPR A CESNEK.NECHAME 20-30 MINUT PECT V TROUBE.NAKONEC DAME SYR EIDAM A NECHAME HO V TROUBE ROZTECT.PODAVAME S BRAMBORY NEBO BRAMBOROVOU KASI.




2 komentáře:

  1. Vidím, že děvčátko je pěkné kvítko, ale jde vidět, že chtěla mamince pomoct. :))
    S tím usínám si živě vzpomínám na to, když jsem chodila uspávat bráchu. Taky jsem vždycky vytuhla první. :D Ty děti jsou občas neúnavné. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriss,dekuji ti za novou clenku meho blogu:-)
      JJ,to tedy je.Ona mi prave chce pomahat porad a kolikrat az moc :-)
      Tak,tak neunavne jsou......hlavne to nase......je silene hyperaktivni.....jeste nedavno vydrzela radit celej den,ted je to par dni,co zase zacala usinat po obede,tak si vzdycky rikam,ze si necham chvilku pro sebe a ja usnu s ni :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...