středa 2. ledna 2013

7.DEN HUBNUTI A 1.DEN JILL


Pekny vecer.....
Dnesni den se porad neco delo.Budicek jsem mela o pul osme-mala mi zacala nejak brzy vstavat,za to chodi pozde spat a rostou ji dva spicaky zaraz,takze v noci jen rveme a rveme.
Dopoledne jsem stravila mimo domov-jela jsem nakoupit a tak jsem si udelala malou prochazku na autobus.
Po obede jsem si pak zacvicila slibovanou JILL.A teda musim priznat,ze jsem po ni byla pekne unavena,ze jsem to malem zalomila v kresle.To se ale nestalo,pac jsem se musela venovat domactnosti a male:-)Jsem zvedava,jak se budu citit zitra a pak dalsi nasledujicih osm dni :-)Vahovej vysledek vam pak sdelim po odcviceni deseti dnu.Budu stejne napjata jako vy :-)

JIDELNICEK
Na zadost ctenarky Ivany,jsem si ode dneska zacala sve jidelnicky opet zapisovat do koucinku,takze si vazim kazdou potravinu a zapisuji do tabulky se semaforky.Ke kazde potravine vam budu ode dneska psat gramaz a budu vam k jidelnicku vkladast tabulku s vysledkem,KJ a obsahen bilkovin,sacharidu a tuku.

MUJ JIDELNICEK:
snidane-52,5g ryzove polomacene chlebicky
svacina-----------------------------------
obed-nezahustena kureci jatra,ryze,rajce(4g olej,25g cibule,150g kureci jatra,100g rajce,200g ryze)
svacina-140g kupovana cesnekotvarohova pomazanka,100g vicezrnny chleb ,kava s mlekem-4g nescafe,4g cukr,50 ml plnotucne mleko
vecere-leco(125g rajce,150g zluta paprika,220g vajicko,4 g oleje),100g vicezrnny chleb
tekutiny -voda se sirupem-nejsem schopna si koupit citrony
pohyb-prochazka,domaci aktivita,30 shred day's
musela jsem si snizit prijem




6 komentářů:

  1. super,super, super..více říct nemohu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda díky Moni za tu gramáž :D hned jak budu zdravá, tak najedu na cvičení taky. Ale uz od dneska taky bastim zdrave :), takze pak zacnu jeste ke zdravemu i vazeni potravin a cviceni :D ale to az tak min 14dni jeste nebudu moct :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemas zac,ja dekuji za to,ze jsi me k tomu navedla :)
      Ty jsi porad jeste nemocna?Preji brzke uzdraveni.

      Vymazat
  3. Moniko, složení jídelníčků budiž... ale míváte najvětší večeře!!!! a to je chyba, cpát se takto na noc. sice je hezké že semaforky svítí, ale ty už toto právě nehlídají. myslíte si že je správné mít téměř třetinu celkového příjmu jen ve večeři?
    a není to jenom v tomto dni, máte to ve více jídelníčcích.

    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si toho vedoma a vzdycky to s tou veceri prepisknu...urcite s tim neco udelam :-)Dekuji za radu :-)

      Vymazat

BUDU RADA ZA KAZDY KOMENTAR :-)
A BUDU RADA ZA KAZDOU VASI RADU OHLEDNE HUBNUTI:-)
URAZLIVE KOMENTARE BUDOU IHNED SMAZANY....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...